• 0

Projectteam - zijn mijn ideeën veilig?

Hallo!

 

Momenteel ben ik bezig met een samenwerking met 3 andere heren. Nu zit het me niet lekker ... mijn vertrouwen in hen is zo ongeveer weg... en wil ik graag weten in hoeverre ik nu veilig sta.

 

We zijn bezig geweest met een contract, echter heb ik in het begin al een "verklaring" door iedereen laten ondertekenen. Deze verklaring was nog niet uit naam van bedrijven getekend, omdat die nog niet bestonden.

 

Er staat een omschrijving van het project op...en door wie het project wordt uitgevoerd (namen) en dat het door mij is bedacht (en dat ik tevens de projectleider ben), daarnaast dat "alle documenten en informatie betreffende het project binnen het team blijven".

 

Dit is ondertekend door ons 3-en, verder staat er eigenlijk niks op het velletje...

 

daarom is mijn vraag, als het project toch niet doorgaat met de 3 heren,...ben ik dan veilig mbt de ideeen zoals die staat op de "verklaring" en alles? Dus dat de 3 heren niet zomaar met mijn idee er vandoor gaan?

 

Alvast hartelijk dank!

LedZeppelin

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik begrijp je verhaal niet helemaal. Ik weet wel dat je niet veilig staat. Dat sta je nooit. Het tweede is, dat je nooit zaken moet doen met partners die je niet vertrouwd. NOOIT! Dat gaat niet werken. Er is geen enkel contract denkbaar dat een deal met kwaadwillende partners gaat redden. Er is geen goede reden waarom ze het contact dat jij ze hebt voorgelegd niet hebben getekend. Dat kan namelijk wél. Gewoon in privé, uit naam van een nader te noemen nog op te richten firma. Als die bedrijven dan feitelijk zijn opgericht, kunnen de contracten overgezet worden.

 

Dus volgens mij wordt je voor de gek gehouden.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

 

bedankt voor de reactie.

 

Ja en nee. In het begin had ik 100% vertrouwen in ze, en misschien moet ik dat nu ook hebben...het kan zijn dat ik dingen zie die er niet zijn.

 

Punt is dat ik naast deze verklaring in het begin ook het hele idee heb afgedrukt en naar mezelf heb verzonden, vandaag ook alle nieuwe documenten, uitwerking en ander materiaal deels uitgeprint en voorzien van een cd (met alles erop) aangetekend naar mezelf gevonden.

 

Ik zie dit nu als preventie. Het vertrouwen is er namelijk nog wel, maar mijn tegenpartij doet te moeilijk over een bepaalde overeenkomst met verder geheimhouding en alles. Dus het kan voorkomen dat ik zeg 'ik blaas het project af'... zo heb ik mezelf enigszins ingedekt denk ik.

 

Ik ga wel even kijken hoe het verder gaat. Bedankt!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 132 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.