• 0

Hoeveel affiliates kent Nederland/de wereld?

Hallo :),

 

Ik heb een nieuwe dienst bedacht die toegevoegde waarde heeft voor mensen die actief zijn met affiliate marketing.

 

Het probleem waar ik tegen aanloop in mijn haalbaarheidsonderzoek is dat ik niet kan inschatten hoeveel mensen er redelijkerwijs gebruik van willen gaan maken. In mijn onderzoek ben ik alleen branche-omzetten tegengekomen maar geen aantallen affiliates in dit geval. Hoe kom ik zo aan een realistische schatting ?

 

[titel aangepast - mod]

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Als indicatie voor een haalbaarheidsonderzoek zijn de bronnen van emma, ondersteunend, wellicht interessant, vandaar dat ik dat even aanhaalde voor Peet.

 

 

Allebei bedankt voor de bijdragen in ieder geval. Ik ben er wel uit wat betreft aantallen gebruikers voor mijn dienst. Het is goed te weten dat affiliate marketing in Nederland ook aardig op weg is geaccepteerd te worden door de grotere bedrijven. Dat biedt alleen maar meer mogelijkheden.

 

Katertje, je geeft aan in Nederland te opereren met je bedrijf ... orienteer je je ook op de engelstalige markt ? Die is toch veel groter ?

Link naar reactie
  • 0

 

Katertje, je geeft aan in Nederland te opereren met je bedrijf ... orienteer je je ook op de engelstalige markt ? Die is toch veel groter ?

 

 

Nee dat heb ik juist de jaren daarvoor gedaan, o.a. met Amazon.com, en vanaf 2002 heb ik me op de nederlandse markt gericht en ga deze maand ook actiever bezig op de belgische markt.

 

Wel houd ik de ontwikkelingen internationaal goed in de gaten en ben aan het overwegen ook weer actief de engelse markt op te gaan.

"The road to success is always under construction"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.