(Schip Velsen) Nou breekt mijn klomp

Aanbevolen berichten

Nou breekt mijn klomp. Een 'ondernemer' uit Schin op Geuldie mij belt om tevragen of ik naast dat afgebrande schip in Velsen wil komen staan en en half uur diep in en uit wil ademen. Mocht ik gezondheidsschade leiden door het vrijgekomen blauwzuurgas dan spant meneer een proefproces aan en wil mij hiermee 'rijk maken'.

 

What? Say again?

 

En of ik anders nog iemand ken die graag daar wil gaan staan blauwzuurgasademen? Sorry?

 

Ik dacht even Geenstijl aan de lijn te hebben, maar dit blijkt gewoon een ondernemert. Ik heb de oud-jurist geadviseerd om maar weer koosjere business op te gaan zoeken...

 

Zijn tegenwerping: 'dan moet ik lang werken voordat ik rijk ben'.

 

Krak, dat was mijn klomp.

Link naar reactie

Wanneer je met een brandend schip geconfronteerd wordt en je blijft staan kijken doe je zelf dus niets om eventuele schade voor jezelf te beperken.... De schade die je dus vervolgens oploopt is dus ook lastig te claimen, het causaal verband van die schade ligt anders. Het is dan je eigen keuze om daar te blijven.

 

(ik ben geen jurist dus ben ook zeer benieuwd wat Edward's mening hierover is ...)

 

Ard

 

 

Link naar reactie

Duidelijk nooit een jurist geweest.

 

Blijkbaar valt hij hier al voor jou door de mand als jurist: waarom is hij nooit jurist geweest?

 

Iemand die wederrechtelijk voordeel probeert te behalen uit het leed van een ander, draagt niet bij aan een goede rechtspleging, maar misbruikt het systeem. Zo'n iemand verdient het niet om zich jurist te mogen noemen.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
Iemand die wederrechtelijk voordeel probeert te behalen uit het leed van een ander, draagt niet bij aan een goede rechtspleging, maar misbruikt het systeem. Zo'n iemand verdient het niet om zich jurist te mogen noemen.

 

Gaat deze 'jurist' niet nog een stapje verder door het aanzetten van personen om zichzelf leed aan te doen? Als het al niet strafbaar is mag het dat van mij worden. Bizar..

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 209 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.