• 0

Gezocht: stoffenfabrikant en producent babykleding

Hallo,

Voor het opzetten van een babykledinglijn ben ik op zoek naar een stoffenfabrikant in Nederland en een producent binnen Europa.

Ter nadere informatie: de eerste wil ik benaderen om te kijken wat er staat te gebeuren op stoffengebied in 2008. Voor het maken van de babykleding zoek ik dus een producent/fabrikant. Het liefst binnen Europa omdat ik startende ben en (nog) geen grote aantallen kan laten maken. Het gaat om het midden/hoogsegment qua kwaliteit.

Wie kan mij verder helpen aan goede/betrouwbare adressen of evt een tussenpersoon? Ik heb al contact gehad met de KvK, maar daar kwam niets uit. De Modint wil niet helpen voordat je lid bent en zover ben ik nog niet. Verder veel ge-googled, maar nog niets gevonden.

Alvast bedankt.

 

Groeten, Sandra.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Waarom denk je dat fabrikanten van kinderkleding in Europa zo moeilijk te vinden zijn? Stel je voor dat het knippen, naaien en afwerken van een broekje ongeveer een half uur kost. De gemiddelde Europese werknemer doet 10-20 euro per uur en een Chinese/Indiase iets van EUR 0.30… Turkije zit er wat tussenin.

 

Kleine tip, blijf ver weg van het middensegment. Als je echt iets in zo’n moeilijke branche wilt gaan doen, doe dan high-end.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Hoi Sandra,

 

Ik lees net je berichtje en wellicht kunnen we wat voor elkaar betekenen. Ik wil graag babykledinglijn opzetten met prints van mijn illustraties. Omdat het op kleine schaal laten bedrukken van textiel heel kostbaar is, zoek ik iemand die een eigen babykleding lijn aan het opzetten is en babykleding importeert. Ik weet natuurlijk niet wat jouw plannen precies zijn en of we op dezelfde lijn zitten maar misschien kunnen we elkaar helpen.

 

Voor een ieder die tips of opmerkingen heeft, graag.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.