• 0

Ik word de grote concurrent van Eyeworks

Hallo allen,

 

Ik heb voor de grap meegedaan met een wedstrijd. Je moest een idee bedenken om integratie te bevorderen in nederland (www.inspiratievoorintegratie.nl) Nu heb ik een soort van comedyshow bedacht. Ik blijk hier heel goed in te zijn bleek opeens was altijd al creatief maar nu komen mijn ideeën tot leven.

 

Uiteindelijk goed na gaan denken wat ik verder wil (heeft iedereen wel eens denk ik). Ik wilde mijn idee eerst verkopen aan bijvoorbeeld Endemol of Eyeworks etc. Maar bedacht toen dat het beter is om het in eigen beheer uit te brengen en te verkopen. Kortom ik wil een productiebedrijf starten.

Ik ga niet me baan opzeggen in eerste instantie kan het nog naast mijn baan (werk 4 dagen) en op mijn werk mag ik tijd gebruiken voor mijn bedrijf.

Ik ben bezig om een ondernemingsplan te schrijven en heb al een hele sterke visie over hoe ik mijn bedrijf wil inrichten.

Maar dit is allemaal wel redelijk nieuw. 12 feb. ga ik naar een workshop van de KvK om startenden ondernemers handvaten te bieden.

Ik zoek niet naar grote geldschieters ofzo maar wat ik wil weten of iemand ervaring heeft met het opzetten van een productiebedrijf of iemand kent.

Ik heb zelf al contacten met Men at Work productions, NPS, TVBV en indirect BNN.

Maar wil graag met iemand praten of brainstormen over verdere invulling.

 

Trouwens fantastisch forum dit!!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Nou mensen,

 

Weinig reacties ??? Kom op weest enthousiast kraak me af...of bemoedig me....ik ben al met mijn eerste project bezig genaamd dissum!

 

check www.dissum.nl

 

Je site is trouwens gehacked....

http://www.b2bcontact.nl is een online ondernemersnetwerk. U kunt met dit ondernemersnetwerk gratis online netwerken en zo andere ondernemers ontmoeten. Lid worden is gratis en kost maar een minuutje van uw tijd en kan op http://www.b2bcontact.nl/lid-worden

 

http://www.b2bprojects.nl - B2B website

Link naar reactie
  • 0

maar als je op je website als bedrijf die dingen gebruikt om je dienst te "verkopen" dan komen die mannen vanzelf een keer bij je langs.

 

Ninosins (nononsense?) is briljant :o Komen mannen als Eminem langs... "of ze dan effe meteen een appearance kunnen maken op de nieuwe show".

 

Nu nog je interpunctie, Nino ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 223 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.