• 0

Klanten krijgen voor gezondheidstherapie en coaching

Hallo,

 

Ik ben bezig een bedrijfje op te zetten wat zich gaat richten op de gezondheid van mens/dier.

Ik doe dit met Orthomoleculaire-, CoRe bioresonance therapie en Coachings gesprekken.

 

Waar ik tegen aanloop is het krijgen van nieuwe klanten en ik weet niet goed welke manieren van adverteren ik hier op kan toepassen.

Ik dacht zelf aan een artikel in de lokale krant met daarbij een advertentie met een introductie concult aanbieding.

 

Ben benieuwd wat jullie voor ideeën hebben.

 

groei,

Marcel

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik denk dat je de spijker op de kop slaat.

Ik ben wel goed in wat ik doe maar heb me dus nooit verdiept in wie er in mijn doelgroep passen.

 

Ik denk dat ik me moet richten op mensen die of willen werken aan ziekte prefentie of aan het weer gezond worden. Ook bedrijfen waarbij een ondernemer inziet dat prefentie uiteindelijk goedkoper is En dan vooral op een manier die niet direct in het regulieren veld te vinden is.

 

Hierbij moet ik rekening hpuden met de draagkracht van deze groep, al moet ik niet gaan zitten invullen. Ik mensen die echt weinig te verteren hebben maar wel van mijn diensten gebruik maken. Het is een keuze.

 

Link naar reactie
  • 0
Ik denk dat ik me moet richten op mensen die of willen werken aan ziekte prefentie of aan het weer gezond worden. Ook bedrijfen waarbij een ondernemer inziet dat prefentie uiteindelijk goedkoper is En dan vooral op een manier die niet direct in het regulieren veld te vinden is.

 

Dat is een goede stap voorwaarts, maar kom je hiermee uit de voeten? Weet je nu hoe je moet adverteren?

 

Een paar keuzes lijkt mij voor de hand te liggen: bedrijven of particulieren, het hoge of het lage segment, lokaal of nationaal? Daarna kan je het vast nog verder verfijnen.

Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet helemaal precies wat je gaat doen, maar even wat dingetjes die in me opkwamen:

 

Het is inderdaad goed om uit te zoeken op wie je je richt zodat je wat concreter hoe je die doelgroep kan bereiken.

Als je dat een beetje op de rit hebt is het altijd goed om een persbericht te schrijven en deze te sturen naar bijvoorbeeld lokale krantjes of doelgroepgerichte tijdschriften, etc.

 

Verder is het ook een kwestie van geduld, ik kan me in jou geval voorstellen dat mond-tot-mond reclame erg belangrijk is en dat soort dingen duurt even. Misschien kun je beginnen met mensen in je kennisenkring, geef hen een gratis consult of iets dergelijks en als het ze bevalt zullen ze dit wel door vertellen.

 

Stuur bedrijven een informatieve brief en biedt ze bijvoorbeeld een gratis eerste consult aan.

 

Je noemde ook dat je dieren kan helpen, als je een mooi voorbeeld hebt mbt het helpen van een dier is dat misschien nog wel nieuwswaardig voor een programma als Hart van Nederland of iets dergelijks.

 

Succes!

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 256 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.