Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Miss Marleen
Miss Marleen
Hallo,
Ik wil gaan werken met onderhoudscontracten voor websites.
Nu heb ik daar uitvoerig over gesproken en goede ideeen (naar mijn inziens ;)) over op gedaan, alleen toen ik vannacht alles nog eens aan het overdenken was stuitte ik op iets dat ik over het hoofd had gezien.
De bedoeling is om een jaarlijks onderhoudscontract met maandelijkse betaling aan te bieden. Als iemand hiervoor kiest is het de bedoeling dat ik (evt. na een proefperiode van beide kanten) meteen 12 facturen verstuur die de klant dan ook al meteen in zijn computer kan zetten en wat mij ook veel werk scheelt, oa. aan elke maand een factuur sturen.
Degene die mij dit vertelde deed dit ook met de huur van haar pand. Alleen dit wordt door een particulier aan haar verhuurd.
Mijn vraag is, weet iemand hoe dit dan kan worden opgelost met de nummering van facturen? Is dit sowieso mogelijk?
Op deze manieren kunnen mijn facturen niet op volgorde in mijn administratie terecht komen, lijkt mij. Ik weet tenslotte nooit hoeveel klanten ik tussendoor krijg.
Groetjes, Marleen
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag