• 0

financieringsplan.... hoe verder?

Beste HL'ers,

 

Ik ben al even druk bezig met het financiele gedeelte van mijn plan.

 

Nu ben ik op zoek naar een accountant die zich even 2 uurtjes kwaad wil maken, om dit samen met mij tot een sluitent en overtuigend plan te maken.. want ik zie door de getallen het bos niet meer.

 

het alle gegevens.. ze moeten alleen op de juiste plaats.. :-\

 

Nu heb ik een beetje rondgevraagd, en het is zo dat ze niet happig zijn om even, enkel 2 uur betaald te krijgen voor zoiets...

 

weet iemand mischien een acountant die hier wel even de tijd voor heeft?

of heeft iemand een beter idee om dit ASAP rond te krijgen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Nu heb ik een beetje rondgevraagd, en het is zo dat ze niet happig zijn om even, enkel 2 uur betaald te krijgen voor zoiets...

 

Weet je zeker dat het twee uur gaat duren, of is dat jouw inschatting en wil je niet meer dan dat betalen? :)

 

Wanneer dit een oproep is moet ik je verwijzen naar Vraag en Aanbod trouwens, dat is dé sectie voor dit soort oproepen. Of vraag iemand die geen accountant is maar wel verstand heeft van cijfers, die wil je vast wel van wat advies en tips voorzien.

Link naar reactie
  • 0

Ik kreeg het verzoek van de bank om de cijfers uit mijn ondernemingsplan te laten controleren door een accountant.

 

Ik heb de Gouden Gids gepakt en een paar accountants willen bellen om te vragen wat het mij zou kosten. Eigenlijk ben ik niet verder gekomen dan de eerste in het lijstje. Deze allereerste accountant vindt het een vorm van service voor een startende ondernemer en vroeg er niks voor. Het is ook gewoon een hele sympathieke man.

 

Dus het hoeft niet altijd wat te kosten. Ligt natuurlijk ook wel een beetje aan het voorwerk wat je hebt gedaan.

 

Goed rondkijken dus. Het moet wel klikken met een accountant, anders is goedkoop in een later stadium alsnog duurkoop.

 

Van mij heeft hij trouwens een goede fles wijn gekregen.

 

 

Succes ermee!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.