PIN-UP foto van Kermie!

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Op Kelverlaan : ja ... why not .... leuke Kermie banner?

Met als tekst : "ondernemen is leuk, maar het oog wil ook wat" (afhankelijk wat je leuk je leuk vindt natuurlijk).

Dus "keep dreaming while you're started"

 

Op zrski: ohhhhhhh .... stoom afblazen .... zo warm is het hier niet hoor en bydewee .... al heb ik mijn zomerkleren aan (en zit jij nog in je winterverpakking) heb ik me vandaag netjes aangekleed.

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Mijn ethousiasme voor deze thread neemt af naar mate er meer berichten komen zonder foto's (beloofd is beloofd). Praten over pin-up foto's van Kermie is goed, maar wij (de mensheid) wil natuurlijk wel weten (nee! zien) waarover gepraat wordt.

Wouter

--

"Two of the most famous products of Berkeley are LSD and BSD. I don't think that this is a coincidence"

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ben nu wel bebombardeerd tot Higher Level Bimbo, maar gebruik je fantasie zal ik zeggen!

 

For the time being hebt ik een HELE GOEDE slogan:

I can perform miracles, but infrequently. Don't rush the magician, it leads to poor quality magic.

 

Klinkt je bekend in de oren?

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Kennen jullie magic unlimited (zoons van onze enige echte Hans Kanban eehhh Kazan). Die assistente is wel een goede pin-up voor de vrijdag middag op dit forum dacht ik zo! Ga haar ff bellen....... ;D

 

Kermie....had liever jou gehad maar ja zoals je zelf al aangeeft Engeltjes moeten kuis blijven!

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Het kan weer .... de reuzen/kneuzen zijn weer aanwezig en ook ik ben weer back in business hiero !

En ... jawel ... nog steeds netjes aangekleed.

Das op zich al een reus waard, omdat het zo bloody hot is.

Maar dat geldt natuurlijk voor iedereen. Dus allemaal een REUS erbij (zodra ik tijd heb).

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Niet meer sip zijn .... hij staat erbij. Had nog spontaan bedacht om je tranen extra te drogen je er 2 te geven, maar het moet wel to the point blijven natuurlijk.

Alhoewel .... ik momenteel alleen og maar in off topic en admin te vinden ben. Maar volgende week ben ik op het hele board weer alive. Ik heb al gezien dat ik heel wat in te halen heb (toppio active ones!). Zodra ik velly pleased ben met een discussie ga ik weer plussen !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 224 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.