Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Peter Schapekop
Peter Schapekop
Ik heb bijna 5 jaar nu ervaring gehad als debiteurenbeheerder in de kledingbranche (veel kleine detaillisten als klant door heel Europa)
wat ik opmerkte was dat relatief veel klanten geen tijd hadden om hun administratie door te werken en bij te houden (snap ik wel, maar de leverancier moet ook tijdig haar verplichtingen nakomen)
al met al ging er dus veel werk in om dat allemaal onder controle te houden, fijn voor ons, maar ook voor de klant. (kwam nogal eens voor dat
er dus maar de post niet werd opengemaakt)
ik zit dus met het plan om op termijn voor mijzelf te beginnen en dan zowel bij " de klant van vroeger" eens in de week hem te helpen dit op orde te brengen (crediteurenadministratie) anderzijds om voor dezelfde kleine zelfstandige ondernemer ( bv fysiotherapeuten, loodgieter etc) de debiteurenadministratie te voeren.
IK zou echter van de potentiele doelgroep die hier ook vast aanwezig is, eens willen weten of er voldoende animo voor is.
let wel, ik heb thuis ruimte om te werken en kan ook gewoon bij de klant ter plaatse de werkzaamheden uitvoeren.
Ik hoor graag jullie reakties
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag