• 0

De Comfortheker

Ik wil de inmiddels europees beschermde naam (met logo) 'De Comfortheker' gaan uitbaten of vermarkten. De Comfortheker wil via internet en via een winkelformule 'comfortproducten' aanbieden.

Bij comfortproducten moet je niet zozeer denken aan 'zorgproducten' etc. maar aan leuke mooie producten die het leven van alle dag flink kunnen veraangenamen.

 

Eersten zou ik graag eens wat reacties ontvangen op de gekozen naam; ik kan immers nu nog terug als daar aanleiding toe is.

 

Comfjohan

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zou de domeinnaam in ieder geval vastleggen. Er wordt hier publiekelijk gediscussieerd erover en het zal je maar gebeuren dat een domeinhandelaar dit ook leest en het domein vastlegt.

Voor een paar euro's heb je een domein dus dat zou je er niet van moeten weerhouden.

 

Dus altijd, eerst registreren en dan pas in het openbaar bespreken!

 

Succes, Joep

CompuBase Drupal CMS

Link naar reactie
  • 0

Ik zou de domeinnaam in ieder geval vastleggen. Er wordt hier publiekelijk gediscussieerd erover en het zal je maar gebeuren dat een domeinhandelaar dit ook leest en het domein vastlegt.

Voor een paar euro's heb je een domein dus dat zou je er niet van moeten weerhouden.

 

Dus altijd, eerst registreren en dan pas in het openbaar bespreken!

 

Succes, Joep

 

Komop Joep, voordat je zo'n advies verstrekt zou ik toch eerst even controleren of het wel nodig is. Johan heeft dat allang geregeld. ::)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 120 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.