• 0

Goed product zoekt afzet in buitenland

Hallo allemaal,

 

Een aantal jaren geleden de Coincounter uitgevonden www.coincounter.cc

ik heb hier behoorlijk van verkocht in nederland maar zou graag de grens over willen,via de site krijg ik best wel wat orders uit andere landen maar dat moet beter kunnen.

ik heb in Nederland zo'n 7500 stuks verkocht dus moet dat in bijv Duitsland toch wel minimaal dubbel zo veel kunnen worden.

Ik heb uiteraard een octrooi en ook het model is beschermd.

Wie o Wie??

foto_coincounter.thumb.jpg.f9544761d39840cef44b45064fbebfa7.jpg

vriendelijke groet jan roedema

www.coincounter.cc

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je kunt natuurlijk ook aan Slovenië denken, die zijn pas een paar weken “euro land” en vast je pijlen richten op Cyprus, Malta en Esland die komen er waarschijnlijk per 1-2008 bij en deze landen hebben waarschijnlijk nog geen oplossing. Leuk ding trouwens

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Ik vond deze link http://www.wwcom.nl/ast.2.2/script/templet/wwcom_2/template.asp?pageid=1 in dit draadje op Higherlevel https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=44;action=display;threadid=12060;start=0#msg99995

 

Daar staat dat ze buiten helpen met het vertalen van de website ook de markt op gaan met je product in het buitenland. Kijk eens op deze website bij Export Start Duitsland daar staat:

 

"De aanpak is zeer doelgericht en bestaat uit 4 fases.

-Kick-Off gesprek

-Concurrentiescan

-Verkooptest

-Partnerkeuze "

 

Dus kortom een prima start...

 

 

Als je naar Polen wil, dan moet je eens naar http://www.estenter.nl/ die helpen bedrijven daar starten.

 

Succes

Vergelijk software CRM CMS ERP HRM-software. Lees meer over CRM-systemen / ERP

Link naar reactie
  • 0

Zijn er in Duitsland ook brancheverenigingen. Wellicht dat je daarmee kunt "partneren". Het is een leuk product en wanneer zij er ook nog iets aan verdienen?

 

Wellicht dat je er een reclame object voor zo'n vereniging van kunt maken. Dan is het echt hun product, hun promotie en jouw omzet. :)

 

Gr. Michel

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 104 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.