• 0

Vlieg met een Antonov 2

Hoi,

 

Wij zijn sinds kort de trotse bezitter van een heus vliegtuig, een oude maar supergave dubbeldekker voor 9 personen.

 

Alles op en top in orde, vergunningen, verzekeringen etc.

De "thuis"basis is vliegveld Lelystad waar hij ingezet wordt voor rondvluchten vanuit het aviodrome. (weekend)

Waar wij meer naar toe willen gedurende de werkdagen is meer het incentivegebeuren.

We hebben een website, mooie folder (ook te zien/downloaden vanaf de website)

Ik denk (maar ja de wens is de vader van de gedachte) dat we een mooi product hebben met veel mogelijkheden. We willen ook naar een soort kledinglijn, gadgets toe etc. zodat classic wings een begrip zoniet een

lifestyle gaat worden.

Op dit moment ben ik in afrika om daar ook een kist op drijvers neer te zetten die naar diverse natuurparken vliegt met passagiers die daar in de

diverse lodges verblijven op die parken.

Waar ik een beetje mee zit, hoe bereik ik mijn klant in NL.

Ik kan een mailing de deur uitdoen naar diverse bedrijven, maar ja ik gooi

die ook altijd weg.......

Ik zit te denken om gericht voor de incentives te mailen, bijv eerst alle bankregio kantoren/ verzekeringskantoren etc...

Ik mis een beetje de structuur in de aanpak. Ik heb naast mijn gewone baan dit erbij als uit de hand gelopen hobby en een weg terug is niet mogelijk.

Ik zoek voor een 80 tal vlieguren extra handel.

m.a.w. ik zoek de meest effectieve aanpak

 

ook op en aanmerkingen aangaande de website zijn zeer welkom en of andere ideeen om een nog meer totaalpakket te krijgen

 

www.classicwings.nl

 

groet

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hmm, laat ik nou net een bedrijf weten wat zich onder andere op het Incentive gebeuren richt... ;D

Okay, ik mag geen reclame maken....PM me maar voor informatie.

 

Ik vind dat geen reclame. Als iemand hier een vraag post en daaruit groeit een mooie business relatie, dan is dat toch goed voor HL?

 

 

Dat wel, maar het is mijn eigen nieuwe bedrijf.....dat staat wat spammerig.

Link naar reactie
  • 0

Hmm, laat ik nou net een bedrijf weten wat zich onder andere op het Incentive gebeuren richt... ;D

Okay, ik mag geen reclame maken....PM me maar voor informatie.

 

Ik vind dat geen reclame. Als iemand hier een vraag post en daaruit groeit een mooie business relatie, dan is dat toch goed voor HL?

 

 

Dat wel, maar het is mijn eigen nieuwe bedrijf.....dat staat wat spammerig.

 

Gewoon een PM sturen en niet in het bericht vermelden.

Nu gaat een bezoeker onbewust raden, dat leest niet prettig. ;)

Link naar reactie
  • 0

Ik heb het al eerder ergens geschreven. Maar verdiep je in het zoekgedrag van je doelgroep. Hoe sta je bij de zoekresultaten bij Google? Als ik dit soort dingen zoek, ga ik googlen.

 

Verder zou ik wat 'gratis' vluchtjes weggeven voor journalisten die iets over je schrijven.

 

Het aansluiten bij een totaal aanbieder van incentives werkt natuurlijk ook, maar dat kost je natuurlijk marge.

 

Gr. Michel

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 174 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.