Deadline Ronde 2 New Venture

Aanbevolen berichten

Heb je een innovatief idee en wil je de haalbaarheid ervan toetsen? Doe dan mee aan ondernemingsplanwedstrijd New Venture en maak gratis gebruik van professionele begeleiding en feedback van investeerders.

Uiterlijk tot donderdag 1 maart 18.00 uur is het mogelijk je haalbaarheidsstudie te uploaden via de New Venture community. De tien beste inzendingen ontvangen € 1.000,- op de prijsuitreiking op 29 maart a.s.

Link naar reactie

Prima en duidelijk, ik ben nogal voorzichtig met deze dingen maar het ziet er verder goed uit.

 

Ik zie ook dat er nog wel een plekje vrij is voor 'ons' nieuwe bedrijf in de ICT sector.

 

Maar het hele plan staat nog niet goed genoeg/volledig op papier.

 

Deel drie is opzich nog haalbaar, maar is het aan te raden?

Link naar reactie

Prima en duidelijk, ik ben nogal voorzichtig met deze dingen maar het ziet er verder goed uit.

 

Ik zie ook dat er nog wel een plekje vrij is voor 'ons' nieuwe bedrijf in de ICT sector.

 

Maar het hele plan staat nog niet goed genoeg/volledig op papier.

 

Deel drie is opzich nog haalbaar, maar is het aan te raden?

 

Absoluut, vooral doordat je een coach aan kunt vragen.

Bekijk waar je zwaktes zitten en laat je op dat gebied ondersteunen door een coach.

Verder zijn er diverse juryleden die het lezen en deze geven een goede terugkoppelingen, vooral als je voorzichtig wilt handelen is dit de uitgesproken manier om goede adviezen te krijgen !

 

Misschien kun je toch nog meedoen met ronde twee, het gaat uiteindelijk maar om 7 A4tjes, wat je (nog) niet weet probeer je zo dicht mogelijk te benaderen.

 

Succes

Link naar reactie

Mwa het ziet er allemaal goed uit maar ik denk dat we niet overhaast bezig moeten gaan.Mijn compagnon en ik hebben al het een en ander op papier gezet zoals een algemene omschrijving, concurrentie analyse en kleine financiële uiteenzetting. Toch is deze nog niet helemaal klaar en is het plan al voor een deel gewijzigd waardoor het niet meer klopt en aangepast moet worden.

 

Begin april willen we graag een volledig ondernemingsplan opzetten en daarna naar de bank om uiteindelijk in juli helemaal van start te gaan.

 

 

Link naar reactie

Beste leden,

 

Misschien wat laat :) maar vanmiddag ben ik bij de prijsuitreiking van New Venture,

wie is er ook,

misschien leuk om wat mede levelaars te ontmoetten,

en hoe zijn we herkenbaar?

 

groet

 

Cor Heek

ondernemersdate

Cor Heek

Bent u op zoek naar meer zakelijke contacten voor uw organisatie? Wilt u dat uw bedrijf meer naamsbekendheid krijgt? Dan kan ik u helpen. Dankzij mijn inmiddels 30 jaar ervaring in klantcontact en netwerken kan ik u op de juiste manieren ondersteunen om gericht in contact te komen met uw d

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.