• 0

Snelstart OS commerce

OSCOMMERCE/EXCEL

Zijn er mensen die belangstelling hebben voor een tool die alle benodigde gegevens uit oscommerce halen via een excel module?

Ik heb dit nu werkend.

 

Momenteel werk ik met snelstart en oscommerce, de administratieve functies van oscommerce zijn te beperkt, vandaar dat ik de programma's ook wil koppelen.

 

OSCOMMERCE/ Snelstart

Ik ben bijna zover dat ik een programma heb dat orders en klantgegevens uit oscommerce (uit de sql de database op het web) importeert in Snelstart.

 

Is daar belangstelling voor? dan weet ik of ik het programma gebruiksvriendelijk moet laten maken.

 

groet,

Peter Bosman

Publimix

Ondernemer, adviseur, samensteller Prijzen & Tarievengids, ZZP Gids, Handboek Parttime ondernemen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Peter,

 

Wat bedoel je precies met alle benodigde gegevens?

 

Is het misschien een wijs idee (vanwege het Open Source aspect van OScommerce) om jouw module te uploaden bij OScommerce.org en de community daar erop te laten schieten?

Ik denk dat je daar (met alle respect) een veel gerichtere doelgroep treft.

Link naar reactie
  • 0

Hey ik loop momenteel stage bij een bedrijf en ik kreeg tijd om te kijken naar hun website en webshop puur om het fijt om het een beetje te leren, nu eenmaal klein beetje gewerkt met oscommerce had ik de vraag of jullie nog steeds iets hebben om oscommmerce aan snelstart te koppelen, nu voegen we handmatig elke klant in enz. echt we zullen echt ontzettend geholpen zijn als jullie er iets voor hebben.

 

email me op thamaddog@gmail.com

 

Met vriendelijke groet,

 

Wouter

Link naar reactie
  • 1

Let iedereen even op dat dit een heel oud topic is? Reageren op de topic start zal dus weinig zin hebben.

 

@Thamaddog: Hier vind je een recenter topic over dit soort koppelingen.

 

Behalve naar een volledige koppeling zou je ook kunnen kijken welke gegevens echt nodig zijn voor je boekhouding. Ik vraag me bijvoorbeeld af of dat het wel nodig is om alle klantgegevens in Snelstart te importeren.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 214 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.