• 0

hoe begin ik een servieslijn

Ik heb een idee voor een nieuwe servieslijn. het zal een vrij goedkoop maar vraai servies zijn. Ik weet zeker dat het zeer gewild zal zijn als ik het goed in de markt zou kunnen zetten. Ik wil het servies als merk in de markt zetten.Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken. Waar ik moet beginnen? Zijn er mensen die mij hierin kunnen adviseren?

 

Ik heb geen ervaring op commercieel gebied. Maar wil wel heel graag leren.

 

Het product wat ik op de markt wil zetten is tijdsgebonden. Het is dus van belang dat het niet over al te lange tijd op de markt gezet wordt.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heb je al een businessplan geschreven? Denk aan zaken als productie, distributie e.d. ga je daarmee beantwoorden. Zodra je daarmee aan de slag gaat zal je zien dat je meer concrete vragen gaat krijgen, die je hier kunt stellen.

 

Begin daar dus eens mee want je vraag is nu heel erg breed.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

ik zal inderdaad eerst meer onderzoek doen naar bepaalde bedrijven, productie en distributie kosten en marktonderzoek.

 

Ik ben al wel met foto's van mijn idee naar een paar winkels geweest die dit zouden kunnen verkopen en die waren zeer enthousiast.

 

 

Koop een lading simpel servies zonder beschildering/opdruk en ga het maken. Zet het niet te goedkoop weg, en zie wat er gebeurt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 177 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.