• 0

geldverstrekker uit het buitenland

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Waarom zou je een lening vanuit het buitenland willen? Omwille van een lager rente percenatge ofzo? Dan moet je in Japan zijn. Rente daar nu: 0.25%.

 

Verder zou ik niet weten waarom je, tenzij je ook iets met dat buitenland van plan bent, een investeerder in het buitenland zou moeten zoeken?

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Dat kan idd ook een reden zijn. Alleen vrees ik dat buitenlandse investeerders juist hierdoor best huiverig zijn. Wat zeg je dan tegen een Duitser of Belg als ie vraag waarom jij juist bij hen aanklopt?

 

Misschien is het verstandiger om eerst er voor te zorgen dat je van die BKR notering af komt. Lijkt me toch ook geen solide basis om een onderneming mee op te bouwen (of te herbouwen?)

 

Ik vrees dat je niet zomaar een lening krijgt in het buitenland. Maar misschien zijn hier de meningen over verdeeld... Ben benieuwd wat de rest erover zegt.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Ik log net in als nieuw lid. Waar is de lening voor nodig en wat voor een BKR notering staat er en waardoor is deze ontstaan?

 

Er zijn ook in NL geldverstrekkers welke met BKR een financiering regelen. Het resultaat is wel dat je er een hogere rente betaald en dat het veelal variabele rentes zijn.

 

In het buitenland kan je alleen maar geld ontvangen als ze daar ook zekerheden hebben als onderpand zoals vastgoed. Anders hoef je zeker niet in Duitsland en Belgie aan te kloppen

Link naar reactie
  • 0

hallo

 

ook ik heb intresse in een lening via het buitenland

wij zijn met een paar mensen al zo lang op zoek naar investeerders die het wel aandurven om mensen met een negatieve bkr uit het slop te halen en een nieuwe kans te geven, dit omdat niet iedereen door eigen schuld in de problemen komt maar hier in Nederland wel op een vreselijke manier voor gestraft wordt

zelf heb ik wel een aantal ideeen over hoe dit zou moeten verlopen maar mochten er mogelijkheden zijn over de grens dan hoor ik dat graag

groetjes

karona

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 279 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.