• 0

Samenwerking webshop: sponsering cadeaubonnen in ruil voor nieuwe klanten

We willen straks op onze website reisberichten plaatsen. Maar – mensen gaan niet zomaar omdat je het aardig vraagt een reisbericht schrijven.

 

Dus er moet iets tegenover staan: ik dacht aan een cadeaubon van een webshop (uiteraard met producten die 100% bij de doelgroep passen). Ik dacht bijv. aan een cadeaubon t.w.v. 20 of 25 EURO voor elk gepubliceerd reisbericht.

 

Hiervoor wil ik graag een webshop benaderen voor een samenwerking: de webshop ‘sponsort’ een gedeelte van de cadeaubon en krijgt hiervoor reclame op onze site en uiteraard nieuwe klanten (mijn doelgroep is ook 100% de doelgroep van de webshop).

 

Nu weet ik alleen niet wat een redelijk ‘sponsor’ bedrag is omdat ik de marges niet ken. We praten hier over artikelen van 10 tot 80 EURO.

 

Is 50/50 redelijk of verklaren ze mij dan voor gek? Weet iemand raad?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik krijg voor mijn shops ook zeer regelmatig verzoeken om een of andere website te sponsoren.

Ik bekijk gewoon van geval tot geval of het interesant is of niet. en als het interesant is hangt het nog van zeer veel punten af wat voor bedrag ik daarvoor over heb, hangt van van de doelgroep, aantal bezoekers of leden. hoeveel procent daarvan actief is enz..

 

Gewoon de shop benaderen dus en dan komt er vanzelf wel een reactie.

 

Daniël

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 200 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.