Bedankt!!

Aanbevolen berichten

Gast Verwijderd account

Hallo iedereen,

 

Bedankt voor jullie tips!!

 

Ik zal jullie eens inlichten hoe mijn leven en evt. opstart van nieuw bedijfje is verlopen.

 

Nou, het bedrijfje is er niet gekomen.

 

Mijn werkgever heeft mij een nieuwe functie aangeboden en die was zo aantrekkelijk dat ik de plannen voorlopig heb gestaakt.

 

Ik ben nu Coordinator en heb de verantwoording over 2 klanten en zo'n 30 medewerkers. Het bedrijf waar ik nu werk is snelgroeiend en een echt professioneel, servicegericht bedrijf.

 

Dus daar ben ik erg blij mee! (iemand nog beveiliging nodig? ;) ;D)

 

Tevens ben ik getrouwd en net een maandje vader geworden van onze mooie dochter. Te bewonderen op de site: http://www.babybosman.beebiesite.nl

 

Natuurlijk wil ik in ons bedrijf nog verder groeien, maar mede door jullie adviezen en steun indertijd, heb ik me aardig geprofileerd.

 

Dus nogmaals bedankt!

 

Ik weet dat ik een tijdje niet ben geweest, maar zal vanaf nu beterschap beloven. Ik voel me trouwens voor ons bedrijf zo betrokken, dat het haast lijkt alsof het "mijn' bedrijf is. Ik kan dan ook met een gerust hart zeggen dat ik achter de servicegerichtheid van "ons" bedrijf sta.

 

Dus ik ben nu een tevreden man (echtgenoot en vader) ;D.

 

Gr. Johan

 

 

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Als de echte dodo's zo veerkrachtig en vruchtbaar waren als deze dappere dodo, dan waren ze niet uitgestorven.... ;D

 

Succes in je nieuwe functie!

 

 

 

Hahaha ;D

 

Dank je!!

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Waar zou een onderneming zijn zonder betrokken en gemotiveerd personeel. Als dit forum daar een bijdrage aan levert bewijst het nut van Higherlevel zich kennelijk ook indirect. Veel succes in je nieuwe functie.

 

Dank je wel, Edward!!

 

 

Link naar reactie

Ondernemen is een vak, ondernemen is vooruitkijken, personeel en klanten tevreden stellen.

Kortom managen, om te managen moet je een geboren leider zijn en een manager.

Managen kan je leren maar is niet voor iedereen in de wieg gelegd.

 

Ik ken voorbeelden van Managers die denken dat ze managen maar eigenlijk het bedrijf om zeep helpen.

Hoe zie jij jezelf binnen de organisatie?

Is de klant tevreden over het product wat je levert?

Is het personeel tevreden over de diensten die ze leveren?

Maakt de onderneming winst en vloeit dat indirect terug naar het personeel?

 

Pas als je op bovenstaande vragen meer positief dan negatief kan antwoorden ben je een MANAGER.

 

Mijn bedrijf is een kleine onderneming die niet gericht is op winstoogmerk maar om een produkt te leveren waarbij zowel de klant als de manager tevreden terug kijkt en waarbij de klant graag terug komt om zaken te doen.

Ik hoop voor jou dat jij dat straks ook kan zeggen maar eigenlijk weet ik het antwoord al.

Waarom? omdat jij net als alle anderen een poppetje bent, een speelbal van de organisatie!!!!!!!!

De mannen die lachen zijn de mannen die het meeste geld verdienen en eigenlijk niets met het bedrijf te maken hebben

 

STERKTE DAPPEREDODO !!!!!

Je bent al uitgestorven

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 126 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.