Ik ben met 2 personen van plan een BV op te richten in de consultancy. Aangezien wij nog onbekend zijn met het ondernemerschap is er een zzp-er die voor ons de nodige contacten kan leggen en potentiele klanten kan aandragen. Het is natuurlijk wel zo dat wij ons eigen netwerk moeten opbouwen.
Het enige wat hij wil is een aandeel van 10% in onze BV. Wat houd dit voor ons in? Waar heeft hij recht op? Kun je na het niet meer nodig hebben van zijn contacten hem eenvoudig uitkopen?
Zoals u ziet, vragen van een beginner. Ik hoop dat u mij informatie kan geven.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Johan1234
Johan1234
Hallo,
Ik ben met 2 personen van plan een BV op te richten in de consultancy. Aangezien wij nog onbekend zijn met het ondernemerschap is er een zzp-er die voor ons de nodige contacten kan leggen en potentiele klanten kan aandragen. Het is natuurlijk wel zo dat wij ons eigen netwerk moeten opbouwen.
Het enige wat hij wil is een aandeel van 10% in onze BV. Wat houd dit voor ons in? Waar heeft hij recht op? Kun je na het niet meer nodig hebben van zijn contacten hem eenvoudig uitkopen?
Zoals u ziet, vragen van een beginner. Ik hoop dat u mij informatie kan geven.
Alvast bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/11509-aandeel-van-buitenstaander/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag