• 0

Prijsbeleid Café

Ik heb maar een klein vraagje

 

Voorbeeld:

 

Mijn cafe heeft een speciale aanbieding bestel 4 baco's en betaal er maar 3!!!!

zijn zulke acties toegestaan in de horeca (korting geven bij alcoholische sterke dranken)

 

ik ben nu namelijk mijn P's aan het schrijven voor mijn eetcafe en ben bij de P van Prijs.

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Ik kan nu gelijk je karma neersabelen maar help je weer op nul.

De vraag die jij neerzet heeft wel zin omdat het alcoholische drank betreft en jij geen ervaring hebt, blijkbaar.

 

Zodra jij dit ingekocht hebt mag je het tegen elke prijs verkopen.

Jij hebt dan alles betaald beteffende acijns en overige, maar gratis mag niet.

 

Denk eens logisch aan happy hour. Of heb je daar nog nooit van gehoord.

 

Wel zou ik even nadenken voordat je een vraag stelt want dit wist je zelf ook wel, toch. (happy hour)

;)

 

Link naar reactie
  • 0

@ Diamant,

 

Neem me niet kwalijk, maar ik vind je reactie een beetje flauw, en al helemaal wat betreft de kamra's!!! Alsjeblieft zeggen barweing toch?!?

 

@ Biatelli

 

Deze actie's zijn inderdaad toe gestaan. Zie het als marketing, dat kun je zo breed nemen zoals je zelf wilt! Denk bijvoorbeeld aan een klantekaart, of cadeau bonnen om weg te geven. Prijs techinsch bestaat in de horeca een bekende formule. Food gaat gemiddeld 3 keer over de kop, en non-food gemiddeld 5 keer.

 

Met vriendelijke groet,

Ruud Menting

Link naar reactie
  • 0

Beste Biatelli

 

Ik mag aannemen dat je in het bezit bent van sociale hygiene. Hierin wordt gesproken over de Code voor alcoholhoudende dranken (opgesteld door de overheid, het bedrijfschap horeca en de werkgevers en werknemersorganisatie). In deze code wordt gesteld dat je geacht word om verantwoord alcohol gebruik dient te bevorden.

 

Een "happy hour" of "piek uur" wordt juist als voorbeeld aangehaald om niet te propageren, dus als onverantwoord alcohol gebruik.

 

Let wel het betreft hier een code, welke je moet zien als een gedragscode. Het is aan de ondernemer zelf of hij deze code wil handhaven of niet. Het fenomeen "happy hour" of "piek uur" is op zich niet verboden.

 

Echter ben je wel in overtreding als je iemand drank verkoopt die in staat van dronkenschap verkeerd, wat al snel kan gebeuren bij dergelijke acties. Maar dat terzijde.

 

Hoop dat je er iets mee kunt.

Wie niet waagt, wie niet wint......

 

http://www.lannation.nl

More than just LAN - gaming

 

http://www.gameforceone.nl

The number One Force in Gaming

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

service target,

 

Ik was denk ik eerste die reageerde en zag dat biatelli gelijk een kneus had gekregen, blijkbaar vanwege een domme vraag, althans vond deze persoon.

 

Ik heb deze vraag dus beantwoord en dit rechtgezet en normaliter doe ik niets met dat kneus/reus verhaal.

 

Positief of negatief geef ik wel weer in mijn antwoorden.

 

Domme vragen bestaan niet.....................!

 

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Het gebeurt nog steeds onder een andere noemer.

Acties met drank (zoals gesteld) zijn toegestaan mits de gedragsregels.

 

Als deze regels werden nageleefd dan zouden we hier in West-friesland weinig kermis meer hebben.

Link naar reactie
  • 0

Denk eens logisch aan happy hour. Of heb je daar nog nooit van gehoord.

 

Ik dacht toch echt dat happy hour niet meer toegestaan was...

Conform de code voor alcoholhoudende dranken wordt dit ten strengte afgeraden, echter wordt het nog wel gedoogd.

Wie niet waagt, wie niet wint......

 

http://www.lannation.nl

More than just LAN - gaming

 

http://www.gameforceone.nl

The number One Force in Gaming

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 238 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.