• 0

Symposium in Tilburg morgenmiddag

Hoi mede-HLers,

 

Ik verontschuldig mij voorafgaand maar zou toch jullie aandacht willen vestigen op een symposium

 

"Financing Growth: giving business ideas wings" morgenmiddag 7 maart op de Universiteit Tilburg (zie www.fst.nu/symposium)

 

Onder meer higherlevelers Nils de Witte en ondergetekende zullen presenteren voor een publiek dat vrijwel geheel bestaat uit studenten.

 

De presentatoren inclusief Nils en ik doen dit belangeloos (nou ja, ik krijg een reiskostenvergoeding en een lunch) en er zijn pas zo'n 100 inschrijvingen dus vandaar mijn oproep! Zag net dat de entree als privé persoon € 25 is (als bedrijf € 120).

 

Met vriendelijke groet,

 

Ties

 

(vanwege een afzegging van een presentator doe ik waarschijnlijk 's middags rond 15:00 nog een extra presentatie over corporate venturers)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Ties,

 

Laat ik nou net van plan zijn donderdagmiddag een bijeenkomst te bezoeken op de UVT over Second Life en andere digitale ontwikkelingen (en de vraag of er geld mee te verdienen is)

Zie http://www.uvt.nl/diensten/dsz/sg/080307.html.

 

Twee dagen achter elkaar op een universiteit rondlopen vind ik wat teveel van het goede...

 

Maar woensdagavond een spontane Brabantse HL-borrel lijkt me wel gezellig. ;D

 

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 130 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.