• 0

Advies gevraagd voor telefonische vragenlijst

Hallo,

 

Ik doe een onderzoek vanwege het thema E-commerce op mijn opleiding.

Dit onderzoek moet op zelfgekozen branche die online zijn producten aanbiedt. Wij hebben gekozen voor de elektronica branche.

 

Ik heb een vragenlijst gemaakt met 20 vragen.

De vragenlijst bevat een aantal open vragen zoals missie, visie, toekomstplannen, hoe gaat het logistiek proces. Tevens hebben een aantal vragen al antwoordmogelijkheden waardoor het minder tijd kost voor de gene die wordt geinterviewd. Als ik dit via de telefoon doe dan moet ik veel antwoordmogelijkheden opnoemen waardoor de structuur wellicht verdwijnt bij de persoon aan de andere kant van de lijn. Opsturen via de mail lijkt me dan beter maar de respons kan dan lager worden...:S Wat adviseren jullie hier?

 

Ik wil het onderstaande gaan vertellen als ik opbel naar een aantal bedrijven in deze branche. Is dit een goede benadering of weet iemand een betere aanpak?

 

Ik hoor het graag:

 

Goede middag met ....Bel ik u gelegen?

 

Ik zou u graag een paar vragen willen stellen over uw bedrijf. Ik ben namelijk studente van de opleiding Commerciële Economie en wij mogen een aantal bedrijve interviewen die hun producten online aanbieden. Dit doen wij in het kader van het thema E-Commerce wat wij momenteel op school volgen. Wij mogen een onderzoek uitvoeren in een zelf gekozen brnache en wij hebben gekozen voor de online shops in de elektronica branche.

 

De grote spelers brengen wij in kaart en de markt benadering.

Mag ik u in het kader van deze opdracht kort interviewen?

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 132 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.