• 0

Deskundige gezocht ( tevredenheidsonderzoek )

Hallo,

 

Ik ben student aan de Fontys Hogeschool. Hier volg ik de studie 'Bedrijfsmanagment MKB'.

 

Al ruim 2 jaar heb ik een eigen sieradenzaakje waarbij ik zowel via internet verkoop, een kapsalon en persoonlijke verkoop ( aan huis & sieradenparty's).

 

Voor mijn opleiding ben ik bezig met het schrijven van een marketingplan voor mijn eigen zaakje ( genaamd: Fashionstars ). Ik ben aangekomen bij de interne analyse - huidige klanttevredenheid.

Voor volgende week woensdag ( 21 maart ) moet ik het opzet van dit onderzoek inleveren.

Mijn studiecoach hecht ontzettend veel waarde aan de ingebrachte kennis en bronnen voor dit project.

 

Daarom was mijn vraag of er iemand van dit forum is die eens over mijn onderzoeksopzet heen zou willen kijken? Dan kan ik deze persoon gebruiken als 'expert op het gebied van . . . ' én heb ik meer kans op een geslaagd tevredenheidsonderzoek!

 

Ik hoop dat er iemand is die het leuk vind ( en tijd heeft ) om mij te helpen met de opzet van dit onderzoekje !

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Linda,

 

Als je zelf al een onderzoek hebt gedaan dan kunnen wij dat altijd wel even evalueren, maar verwacht niet 1/2/3 een antwoord. Een goed klant tevredenheidonderzoek is niet makkelijk, maar voor een kleine eenmanszaak kan jouw docent toch niet verwachten dat het helemaal wetenschappelijk onderbouwd is? Dat lijkt mij persoonlijk nonsens voor een ‘’relatief’’ kleine organisatie.

 

Als het gewoon een kleine enquête is met kleine statische onderbouwing dan wil ik het wel even lezen, maar is het een eindscriptie heao dan zul je helaas verder moeten zoeken, want dat kost al snel uren.

 

Ps: Vermeld even wat voor soort onderzoek je hebt gedaan, wat je precies wilt weten, welke statische / marketing kennis je al hebt etc.

 

Met vriendelijke groet,

 

Jan Post

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 232 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.