Financiële experts gezocht door Zibb

Aanbevolen berichten

Welkom op HL Miranda. 8)

 

Als je de verschillende topics onder financiën of belasting bekijkt, zie je vanzelf de deskundige beantwoorders. Dat zijn er meer, want financiën zijn nogal een breed terrein. Financiering, boekhouding, fiscaal: elk kent zijn eigen experts.

 

Waar heeft Zibb trouwens experts voor nodig? Zoek je deskundigen met een mening, willen jullie blogs of columns, of mensen die lezersvragen kunnen beantwoorden?

Link naar reactie

Ik ben op zoek is naar een ‘expert’ die kan aangeven welke informatie voor starters op zibb.nl ontbreekt. Het mooiste is als hij autoriteit heeft in de markt. Aan welke naam hechten startende ondernemers waarde? Het is fijn om zijn visie over de website te horen en we iemand hebben die zo nu dan eens een verrassende uitspraak kan doen in het nieuws.

 

Daarnaast zoek ik een expert op financieel gebied. Een accountantskantoor kan ik niet bellen, want dan wordt het plaatje te gekleurd. Het gaat om een algemene autoriteit, die voor alle ondernemers betekenis heeft op financieel gebied.

 

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!

 

Alvast dank voor tijd en moeite.

 

 

Link naar reactie

Ik ben op zoek is naar een ‘expert’ die kan aangeven welke informatie voor starters op zibb.nl ontbreekt. Het mooiste is als hij autoriteit heeft

 

Helaas ben ik een meisje. ::)

 

Toevallig zit ik wel maandagmiddag bij Zibb om mee te brainstormen over de marketinginfo en dat terwijl mijn eigenlijke vakgebied startend ondernemerschap is (en ik weet wel een rijtje zaken te noemen die ik op Zibb mis) Maar ja, staand plassen kan ik niet zonder hulpmiddelen...

 

Karen

Die overigens nog steeds niet snapt wat voor financieel expert jullie zoeken, want jullie gaan niet in op de vragen van onze eigen mediamoderator.

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 298 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.