• 0

site map index

Wij zijn momenteel actief op de duitse markt. We maken verpakkingsmachines voor supermarkten. Nu doen we veel voor de keten edeka, www.edeka.de. We krijgen echter niet bij elk onderdeel van dit concern de adressen van supermarkten. Nou zit er op die website een zoekfunctie: www.edeka.de/EDEKA/Content/DE/Service/Suche/index.jsp:

Hier kan ik principe elke markt vinden. Is alleen erg intensief. Ik heb nu 2 vragen:

Is er een script te maken die automatisch alle data van deze site haalt zonder dat ik het in hoef te geven.

Mijn tweede vraag is:

Onder de site hangen veel websites van winkels bijvoorbeeld: [/url]http://www.edeka.de/RHEINRUHR/EH/aktivmarkt_Drunkemuehle_Kleve_12374/Homepage.html[/url]

Is er een mogelijkheid om met een programma al deze onderliggende sites te achterhalen of uit te lezen.

 

Wie van de cracks kan me helpen?

Ondernemer en Leancoach. Begin vandaag nog met Lean en krijg rust, regelmaat en resultaat!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heb je al bedacht om via het Duitse telefoonboek de adressen te achterhalen ?

http://www.dastelefonbuch.de/

 

Name: edeka

Ort: leeglaten

 

 

Ervan uitgaande dat de structuur in de gehele site het zelfde is:

 

Zoekresultaten mod edit: verwijzing niet langer actief

 

 

Ik ben geen programmeur dus met het automatisch overpompen in een eigen bestand kan ik je niet verder helpen Maar waarom vraag je dat bestand niet gewoon aan Edeka zelf ?

 

 

 

Edit link aangepast aan forumbreedte

 

Link naar reactie
  • 0

Met een aantal centrales van deze keten werken we en daar krijgen we ook de bestanden van, maar sommige geven het niet. Telefoonboek is een beetje veel werk.

Zijn er onder de programmeurs nog suggesties?

Ondernemer en Leancoach. Begin vandaag nog met Lean en krijg rust, regelmaat en resultaat!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 104 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.