• 0

Feestelijke introductie nieuwe website?

Binnenkort (eind april, begin mei) hoop ik dat mijn nieuw vormgegeven webwinkel online is.

Ik wil dit feit niet ongemerkt voorbij laten gaan, omdat het voor mijn onderneming zoiets is als het openen van een nieuwe 'winkel'.

Open dag o.i.d. kan ik niet organiseren, simpel omdat er geen fysieke winkel is.

 

Naast de nieuwe website, wil ik dan direct mijn eerste importeursschap 'vieren', als dat geregeld is. Ik ben eventueel bereid de introductie van de nieuwe website uit te stellen totdat het importeursschap geregeld is.

 

Ik heb het volgende plan:

* receptie van bv een uur of 2.

* op een mooi congrescentrum dat zeer goed aansluit bij mijn producten (het centrum is tevens een automuseum)

* een PPT presentatie gegeven door iemand met het juiste gevoel voor 'humor' met aan het eind, de onthulling van de nieuwe website

* presentatie van het importeursschap en de producten

* buiten bij de ingang van het centrum een aantal 1:1 auto's die ook in het assortiment voorkomen presenteren

* Krant, tijdschriften (vakbladen, autobladen en modelauto bladen) en internet publicaties uitnodigen, en ook auto importeurs, retailers en relevante autoclubs.

 

Is dit wat?

Niet te overdone voor een modelauto website?

Andere tips?

 

Ik lees het graag!

 

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Willen mensen wel anderhalf uur rijden om naar een powerpoint presentatie te kijken? Ik persoonlijk niet. Maar ja, ik ben dan ook geen modelautofanaat.

 

Wie wil je allemaal uitnodigen? De modelautopers zou een mogelijkheid zijn. Wellicht is het beter (en goedkoper) om de pers dan een modelauto uit je eigen importeurschap toe te sturen die beletterd is met de naam van je site.

 

Misschien kun je je site wel introduceren op een modelautobeurs? Dan sla je 2 vliegen in een klap. De bezoekers zien met eigen ogen de kwaliteit van je modellen en je kunt misschien een waardebon aan een aankoop koppelen: " Bij aankoop van twee auto's op de beurs ontvang een een korting van vijf euro bij aankoop van een auto via internet."

 

Ik denk dat er betere en profijtelijkere manieren zijn om je site te promoten......

 

Succes met je nieuwe site!

Link naar reactie
  • 0

Dat was ik idd vergeten te vermelden: uiteraard komt er een speciaal model, uit het assortiment van de 'nieuwe' leverancier.

Bedrukt met de url en een afwijkende verpakking.

Die wordt weggegeven aan alle bezoekers.

 

Daarnaast wordt deze auto weggegeven gedurende de dag van de opening bij aankoop van modellen via de website (één exemplaar per adres)

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 239 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.