• 0

Als je voor een nieuw idee afhankelijk bent van derde...

Gast Verwijderd account

Ik heb een nieuw idee voor het makkelijker bestellen van grotere bestellingen via een webshop vanaf internet hiervoor ben ik wel een klein stukje afhankelijk van software fabrikanten die webshop software fabriceren met betrekking tot hun import en export mogelijkheden van hun pakketten.

 

Mijn vraag is hoe pak ik dit aan?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Wat heb je zelf al bedacht ? ???

 

> Diverse software fabrikanten al benaderd voor informatie of voorbeeld bestanden.

 

> Diverse ontwikkel fora langs gegaan of iemand ervaring had met import en exporteren.

 

> Grote web winkels benaderd voor een klein voorbeeld bestand.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

De telefoon pakken en ze bellen om een afspraak te maken?

 

Hoe denk je dat ik die bedrijven heb benaderd ???. Ik kan je vertellen het ging zeer moeizaam en echt meewerkend zijn die mensen ook niet.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Misschien klopt je business plan dan wel niet helemaal? Wat krijgen zij bijvoorbeeld er voor terug als ze je toegang geven tot hun import/export methoden?

 

Zij krijgen ervoor terug dat mensen die mijn software handig vinden misschien wat sneller ook op hun software zullen overschakelen. Zulke samenwerkingen zijn er wel meer.

Link naar reactie
  • 0

Heb jij ook al een markt (cq. klanten) en/of enig onderzoek waaruit blijkt dat dit te verwachten is in de toekomst? Is hun doelgroep daarnaast in zoverre overeenkomstig dat jouw klanten mogelijke klanten zijn van de webshop leverancier?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Hi

 

Ik zou graag met je meedenken en proberen je te helpen. Maar ik snap niet goed wat de oplossing is die je hebt bedacht en het door klanten gevoelde probleem wat daaronder ligt. Kun je daar iets duidelijker over zijn, misschien? Is het iets met batch processing? In een .Net omgeving of anders? Wie gebruiken jouw oplossing in welke situaties? Waar zit de verbetering ten opzichte van de huidige situatie? Voorbeeldje?

 

groet

Marco Dees

www.managizer.nl

http://www.bizzlog.blogspot.com/ > mijn weblog over startend ondernemen

http://www.managizer.nl/ > interne communicatie en gedragsverandering in organisaties

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 277 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.