• 0

Webdesigner met ondernemer ambities?

Ik ben een ondernemer in spe, die een onderneming wil starten in de uitzend branche.

 

In het concept wat ik heb uitgedacht vormt een website het centrale communicatie platform. Omdat ik zelf niet beschikt over de kennis en vaardigheden om een degelijke website te ontwikkelen en te beheren, ben ik op zoek naar een partner.

 

Deze partner moet een ambitieuze webdesigner zijn met ondernemings-ambities.

 

Ben jij deze persoon, neem dan contact met mij op zodat wij mijn/ons concept kunnen bespreken.

 

Groet,

 

Tim

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat bedoel je concreet met partner? Is het de bedoeling dat de persoon gaat participeren in het bedrijf? Of ben je op zoek naar een bedrijf wat de technische ontwikkeling van je bedrijf gaat uitvoeren?

 

Wat wordt er concreet gevraagd van de persoon? Puur dat hij aan de website gaat werken?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Volgens mij het verkeerde forum.

En als je iets wil doen met personeel.

 

Het gaat er niet om wat je kent, maar wie je kent. :P

 

Zou niet veel verwachten van het idee. Erg volle markt waarbij de grootste vooral draaien op persoonlijke benadering.

Link naar reactie
  • 0

Webdesigner? De website designen is bij mij ongeveer 1 à 2% van de investering. De rest is het uitgeefconcept ontwikkelen, techniek, content, marketing en (project)management. Nu maak ik informatieve websites, dus dat is een andersoortige activiteit, maar toch, de website designen (vormgeving) is slechts een klein deel van het geheel.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account
[in het concept wat ik heb uitgedacht vormt een website het centrale communicatie platform

 

Kom er nog een keer op terug. Weet je zelf heel goed wat er speelt in de uitzendbranche? Denk je dat klanten middels deze weg wel willen communiceren? Heb je al stilgestaan bij het feit dat mensen binnen een aantal uur niet bevallen, kritisch gezien althans? Moet men dan een email sturen?

 

Heb je een compleet callcenter in je begroting meegenomen omdat je middels de website wil communiceren? Dit zal toch snel moeten verlopen.

 

Kortom; Er zijn genoeg vragen die hier beantwoord kunnen worden, maar stel een andere vraag en zoek dieper. Een designer vindt je op elke hoek van de straat, maar een participant zal iets anders verlopen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 140 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.