• 0

marketingcampagne via Hyves

Beste mensen,

 

Ik ben een onderneming gestart in filmgerelateerde kunstobjecten (van bijv. Scarface). zie mijn website www.worldisyours.nl. Sinds vanavond is ie helemaal af, ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden...

 

Nu wil ik via Hyves gaan promoten, heeft iemand hier ervaring mee? Zoja, tegen welke problemen liep je aan? Deed je dat d.m.v. groepsberichten sturen naar relevante Hyvesgroepen of heb je ook andere methoden gebruikt?

 

Ben erg benieuwd!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb geen ervaring met Hyves als promotor, wel als 'lid'. En ik ergerde me zeer aan de vele reclameboodschappen... Maar het is niet zo dat N=1 natuurlijk.

 

Een paar andere opmerkingen:

  • de werken die je aanbiedt zien er goed uit, maar mij wordt niet helemaal duidelijk wat het precies is.Wat zijn shadowboxes? Misschien dat je dat voor nitwits zoals ik toch even (bij de entree van je site) moet uitleggen.
  • een pop-up van de afbeeldingen lijkt me welkom.
  • en misschien het belangrijkste: waarom via Hyves? Is dat een bewuste keuze? Doe je verder ook iets, qua promotie?

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

Voor jouw website is hyves best een geschikt medium denk ik. Ga niet alleen random promotie berichten sturen. Ga gerichter te werk. Zet je site als tip of als advertentie op bepaalde hyves. Reken maar dat er voor films als scarface of voor veel toepasselijke acteurs hyves bestaan.

 

Bijvoorbeeld:

http://scarface-hyve.hyves.nl/

http://al-pacinohyve.hyves.net/

 

Door gericht je advertenties of tips te plaatsen val je er mensen niet mee lastig, maar bereik je een doelgroep die bij voorbaat al geinteresseerd is.

Succes en ben benieuwd wat je campagne oplevert qua extra hits en resultaten.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor jullie reacties! :)