• 0

marketingcampagne via Hyves

Beste mensen,

 

Ik ben een onderneming gestart in filmgerelateerde kunstobjecten (van bijv. Scarface). zie mijn website www.worldisyours.nl. Sinds vanavond is ie helemaal af, ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden...

 

Nu wil ik via Hyves gaan promoten, heeft iemand hier ervaring mee? Zoja, tegen welke problemen liep je aan? Deed je dat d.m.v. groepsberichten sturen naar relevante Hyvesgroepen of heb je ook andere methoden gebruikt?

 

Ben erg benieuwd!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb geen ervaring met Hyves als promotor, wel als 'lid'. En ik ergerde me zeer aan de vele reclameboodschappen... Maar het is niet zo dat N=1 natuurlijk.

 

Een paar andere opmerkingen:

  • de werken die je aanbiedt zien er goed uit, maar mij wordt niet helemaal duidelijk wat het precies is.Wat zijn shadowboxes? Misschien dat je dat voor nitwits zoals ik toch even (bij de entree van je site) moet uitleggen.
  • een pop-up van de afbeeldingen lijkt me welkom.
  • en misschien het belangrijkste: waarom via Hyves? Is dat een bewuste keuze? Doe je verder ook iets, qua promotie?

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

Voor jouw website is hyves best een geschikt medium denk ik. Ga niet alleen random promotie berichten sturen. Ga gerichter te werk. Zet je site als tip of als advertentie op bepaalde hyves. Reken maar dat er voor films als scarface of voor veel toepasselijke acteurs hyves bestaan.

 

Bijvoorbeeld:

http://scarface-hyve.hyves.nl/

http://al-pacinohyve.hyves.net/

 

Door gericht je advertenties of tips te plaatsen val je er mensen niet mee lastig, maar bereik je een doelgroep die bij voorbaat al geinteresseerd is.

Succes en ben benieuwd wat je campagne oplevert qua extra hits en resultaten.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor jullie reacties! :)

 

Rene, het klopt idd. dat veel mensen niet weten wat shadowboxes zijn, maar dit wordt wel duidelijk als je de site wat beter bekijkt en het is maar een benaming. Zou je dit als negatief ervaren, dat je niet direct weet wat het inhoudt? of zou het miss. nieuwsgierigheid op kunnen wekken?

 

Hyves is zeker een bewust keuze. Het is een zeer makkelijk en goedkoop middel om te promoten. Vooral ook omdat er, zoals chriz al aangaf, verschillende hyvesgroepen zijn die je allen min of meer persoonlijk kunt benaderen. Bij de hyvesgroepen van Scarface zijn bijv. al 2000 man aangesloten. Verder wil ik zeker gaan promoten, alleen we beginnen bij online forums en sites.

 

Chriz, bedankt voor de tips en ik laat zeker weten wat de campagne oplevert. Ben zelf ook erg benieuwd.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 163 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.