• 0

Gezocht info inkoopclubs

Hai,

 

Niet wetend in welke rubriek ik dit het beste kon plaatsen koos ik deze maar.

 

Ik ben op zoek naar info over een Japans concept wat naar ik meen ongeveer een jaar geleden in het nieuws was. Ik kan er niets meer over vinden en weet ook geen namen meer.

 

Het ging over een bedrijf dat leden aan zich bond waardoor het dankzij het grote aantal leden grote kortingen kon bedingen bij fabrikanten voor bep producten. De leden konden dan regelmatig genieten van een product dat voor een sterk gereduceerde prijs te koop werd aangeboden aan alleen de aangesloten leden. Een soort -inkooporganisatie voor de directe consument idee- was het.

 

Heeft iemand voor mij daar informatie over. Een link of naam, etc?

 

 

Nb

Ik schrijf 'Japans concept' maar ben niet 100% zeker dat het Japans was en kan ook een ander oosters land zijn geweest.

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Allen bedank voor de reacties zover maar het was beslist niet Nederlands.

 

Wat ik weet is dat het in het begin even moeizaam was maar ze hadden een enorm ledenaantal gekregen en bovendien ook erg succesvol. Het scheen ten tijde van die uitzending toen ook nogal een hit te zijn. Mensen waren erg enthousiast in het filmpje wat ik toen zag.

 

Ik ga nog zoeken onder de zoekterm 'group buying'

Mijn andere zoektermen hebben niets opgeleverd.

Link naar reactie
  • 0

er was ooit een iniiatief dat letsbuyit.com heette, maar dat kwam te vroeg.

Dit onderwerp heeft mijn grote interesse. Ik heb veel info voor je. Stuur me even een mail dan kunnen we contact leggen.

 

Onder andere op marketingfacts vind je veel informatie over dit onderwerp.

Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet of het helemaal aansluit maar is www.ibood.nl ook niet zoiets? Er wordt dagelijks slechts 1 product te koop aangeboden tegen een veel lagere prijs, iedere dag is er weer een nieuw product. Er wordt gekeken naar de wensen van de bezoekers en dan groot ingekocht (of restpartijen aangeboden).

Slampaq Solutions B.V. - All-round internet partner:

» Content Management Systemen » E-commerce / Webshops » Webdesign » Zoekmachine Optimalisatie » Webapplicaties » Maatwerk software ontwikkeling » Secure Windows ASP.NET hosting «

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 256 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.