• 0

Actieve investeerder

Dag allemaal,

 

Ben nieuw hier (newbie!), maar loop sinds kort rond met dat gevoel dat velen van jullie allicht kennen: dat idee dat in de basis zo goed is, dat je er onwillekeurig zelf gaten in gaat proberen te schieten. En dat het idee daardoor vervolgens alleen maar beter wordt, zodat je het steeds warmer krijgt en op een goede dag bedenkt: 'Allemachtig, dit is het!'

 

Nou dat dus.

 

Ben momenteel het plan aan het schrijven, wat nog een hele kluif is. Nu al weet ik dat op zoek moet naar een informal investor. Maar niet zomaar één, nee, het moetg er een zijn met de juiste expertise en competenties die ook nog eens bereid is zelf de handen uit de mouwen te steken.

 

Ik heb daar geen enkele ervaring mee. Mijn tekst en conceptpraktijk in communicatie heb ik acht jaar geleden zelf uit de grond gestampt met niet meer dan € 5000 van mijn vader, maar dit heeft een omvang die om andere oplossingen vraagt.

 

Iemand ervaring met dit soort participaties?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Kijk op www.businessangels.nl daar doen alle business angels netwerken (zo heten die investeerders) aan mee. Het is een voorlichtingsprogramma voor ondernemers en nieuwe informal investors.

 

Verder ben ik zelf veel ervaring met participaties en informal investors en ben ik ondermeer betrokken bij wat initiatieven die daar ook over gaan.

www.nebib.nl (business angels netwerk)

www.startkapitaal.com (o.a. gids startkapitaal)

www.beursplein3.com (link portal)

www.hollandinnovation.nl (landelijk evenement voor ondernemers en investeerders)

 

Keus genoeg zou ik zeggen.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 96 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.