Wanneer publiciteit zoeken.

Aanbevolen berichten

Beste mede highlevelers,

 

Ik hoop dat dit bericht in het juiste forum staat, anders het verzoek aan een administrator deze te verplaatsen.

 

Ik heb een vraag, wie misschien simpel is voor velen, maar toch stel ik het omdat ik zelf teveel twijfel. Ik heb weer een nieuw project ontwikkeld, waarbij bedrijven kunnen adverteren op de website (laat ik het maar simpel zeggen).

 

Mijn vraag is cooncreet: Wanneer adviseren jullie mij om de publiciteit te gaan zoeken nu, of als er zich al bedrijven hebben aangemeld. (dat is dus op dit moment nog niet het geval).

 

Graag ontvang ik een goede feedback.

 

Met vriendelijke groet,

Ruud Menting

 

 

Link naar reactie

Als adverteerder zou ik niet snel geld steken in een lege website zonder bezoekers. Dat is een lastig iets, tenzij je het heel goed kan hypen voor de site uberhaupt online gaat.

 

Kan je niet beginnen met een aantal gratis vermeldingen bijvoorbeeld?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Kan je niet beginnen met een aantal gratis vermeldingen bijvoorbeeld?

 

Daar heb ik inderdaad ook over nagedacht, maar ik heb ook mijn ontwikkelingskosten natuurlijk. Misschien dat ik dat alsnog ook wel doe bij een paar bedrijven.

 

Maar me vraag is eigenlijk, is het verstanding om nu al de pucbliciteit te zoeken (dus meer kans op bezoekers) of eerst bedrijven? De website heeft in principe al genoeg informatie, maar de bedrijven zijn het belangrijkste, ook voor de bezoekers.

 

Mvg

Ruud

Link naar reactie

Ik denk dat je met eerst de publicatie opzoeken erg op moet passen: Je krijgt maar 1x de kans om een eerste indruk te maken. Als ik op je site terecht kom en zie dat er maar een heel karig aanbod op staat zal ik, als ik de volgende keer je naam zie, niet zo snel nog een keer kijken.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Even vereenvoudigend denk ik dat je twee mogelijkheden hebt:

 

1. Big bang: bedrijven bijvoorbeeld een jaar gratis -> publiciteit -> bezoekers -> bedrijven een vervolgaanbod doen.

 

2. Gestaag groeien: enkele bedrijven -> enkele bezoekers -> meer bezoekers -> meer bedrijven -> voldoende bezoekers -> voldoende bedrijven -> publiciteit -> veel bezoekers -> veel bedrijven.

Link naar reactie

Even vereenvoudigend denk ik dat je twee mogelijkheden hebt:

 

1. Big bang: bedrijven bijvoorbeeld een jaar gratis -> publiciteit -> bezoekers -> bedrijven een vervolgaanbod doen.

 

2. Gestaag groeien: enkele bedrijven -> enkele bezoekers -> meer bezoekers -> meer bedrijven -> voldoende bezoekers -> voldoende bedrijven -> publiciteit -> veel bezoekers -> veel bedrijven.

 

Het blijkt wel weer dat ik soms te moeilijk denk. Dank je wel Renep, hier kan ik zeker wel wat mee. Reusje voor jou.

 

Mvg

Ruud

Link naar reactie

 

Benieuwd naar een dagje Doetinchem, heb ik eens rondgekeken wat daar zoal te doen is.

 

"Eigenlijk gebeurt er altijd wel wat," ze lees ik op je site. Maar er gebeurt helemaal niets. Ik krijg een voorwoord op een statische openingspagine, in de index kan ik me 'aanmelden', zoeken, links vinden en dan eindelijk onder de knop Doetinchem rolt een menu uit met de keuze 'winkelen' (alleen geen winkel te zien) en 'nieuws' (maar geen nieuws).

 

Eigenlijk gebeurt er helemaal niks. Haal het nieuws naar je voorpagina en verschuif het voorwoord naar je achterpagina. Breng wat dynamiek in die site! Theater, restaurants (wat is er te eten), terrassen, clubs, scholen, een agenda, winkels, leuke winkels...

 

Maak een echte index, niet zo'n standaard balk. En ruim dan plek in voor adverteerders op je thema-pagina's (winkels, restaurants, cafe's, theater) naast het nieuws dat je van hen plaatst. Dan is het niet zo'n dooie bedoening.

 

Of had je het over een andere site?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

@ Renep, ik drukte inderdaad op de verkeerd knop haha, ik zal het morgen met je goed maken.

 

@ Twalevel

 

Het is inderdaad de site die jij noemt (deed ik bewust niet i.v.m. eventuele spam).

 

Aan jou antwoord heb ik zeer zeker ook wel iets. Wat betreft de site in het algemeen, ben ik ervan overtuigd dat ik de meeste inkomsten uit de horeca-bedrijven kan halen. De website is echter net 2 weken dusdanig naar me zin, dat ik nu actief en begonnen om bedrijven te zoeken. Ik wilde eerst de basis van het product goed hebben, alvorens ik naar de klant ga om het product te verkopen. Bij winkelen bv vind ik het zelf overbodig om alle winkels te noemen (onoverzichtelijk) misschien moet ik de submenu dan een andere benaming geven. Qua nieuws komt belangrijk nieuws over betreffende plaatst te staan. Hier ben ik nu nog in overleg met divers kranten, over een samenwerking eventueel.

 

Verder ben ik wel benieuwd wat je onder een echte index verstaat? Ik waardeer enoorm je opbouwende kritiek, en ga zeker sommige dingen veranderen. Nu je toch gekeken hebt, mag ik vragen wat je de betere dingen vind?

 

Met vriendlijke groet,

Ruud Menting

 

 

Link naar reactie

 

1. voorpagina die de belofte waarmaakt en van week tot week toont wat er op dat Dagje in Doetinchem te doen is - de highlights!

 

2. index die de belangrijkste thema's aangeeft: zienswaardigheden, winkelen, eten & drinken, uit-agenda, hotels

 

3. voor elk thema een pagina met (desnoods gecreëerd) nieuws, en links naar pagina's van relevante bedrijven

 

Wat zou je verwachten van een website van een stad waar jij eventueel een dagje wil wil doorbrengen? ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Eens met Twa Level.

Laat eens zien wat er dan te beleven is in Doetinchem. Met veel foto's natuurlijk. En doe je evenementen wat uitgebreider, ook met foto's, als het kan. Neem musea op en andere uitjes.

Als het leuk genoeg is, kan ik je site op leuke uitjes zetten.

 

Er staan trouwens ook nogal wat taalfouten op je website. U schrijf je trouwens (behalve als je God bedoelt) met een kleine letter.

 

Succes

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 190 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.