Meedoen aan documentaire + GRATIS rapport downloaden

Aanbevolen berichten

Een tijdje geleden kwam ik in aanraking met de inmiddels veelbesproken documentaire ‘The Secret’. Een trailer is te zien op www.thesecret.tv. Vlak daarna had ik toevallig een Masterminded Roundtable bijeenkomst (dat is een netwerk van allerlei elite verkopers van over de hele wereld.) Dat heeft tot het volgende geleid...

 

We hebben bij Masterminded besloten om in samenwerking met het nederlandse Acquisitie Instituut Sales-InSight (www.sales-insight.nl) een documentaire te produceren over sales en marketing op een manier die enigzins te vergelijken is met ‘the secret’. Het betreft hier alleen uiteraard een ander onderwerp.

 

Een eerste publicatie over het onderwerp is te lezen in het rapport “Gevaarlijke vooronderstellingen over beinvloeding: een alarmerende kijk op het verkoopvak” dat GRATIS te downloaden is op www.masterminded.nl/masterclass. Ik stuur u deze email omdat u het wellicht een leuk of interessant idee vindt om deel te nemen aan de documentaire. De doelstelling van deze documentaire is om ondernemers en verkopers aan het denken te zetten.

 

Wellicht dat u meningen heeft over het onderwerp? Zo ja, dan verneem ik dat graag van u!

 

Wij zien uw reactie gaarne tegemoet op documentaire@sales-insight.nl

 

Met vriendelijke groeten!

 

 

 

R.P. da Costa

 

 

Link naar reactie

Beste wat kost dat,

 

ik hoop niet dat ik je beledig, maar je uiterst gladde verkooppraatje, dat zogenaamd wakkerschuddende geklets is zo 2005, klinkt als de zoveelste tjakaa nlp praat.

Het bericht en het artikel zijn verre van overtuigend.

Ik voel dat je intenties niet zuiver zijn, de boodschap van de secret is een andere. Je hebt het niet begrepen en probeert slechts mee te liften op de zoveelste mogelijke hype met een bullshit verkoop praatje.

Zoek een andere manier om te voldoen aan je materilistische behoeftes in plaats van mensen allerlei onzin op te spelden.

Link naar reactie

Beste wat kost dat,

 

Kortom, de enige manier waarop u kunt verliezen, is door hier niet bij te zijn! Dit komt omdat wij de beslissing hebben genomen om de risico’s van uw deelname op ons te nemen. Wij hebben er voor gekozen om u te vertrouwen in plaats van andersom.

 

 

De kosten voor deze Masterclass bedragen € 395,- p.p. exclusief BTW.

Natuurlijk zijn zaken als lunch, koffie en thee inbegrepen.

 

€ 395,- dus haha.

 

Mvg

Ruud

Link naar reactie

Beste Merkava,

 

Je reactie op deze post is nogal overdonderend. Je suggereert dat Da Costa iets zegt wat niet klopt.

 

Ik heb het zojuist doorgelezen (en heb sterk de indruk dat je dat zelf niet hebt gedaan, wellicht omdat je louter een advertentie zag staan achterin?), de conclusie in dit rapport was:

 

Alles wat jou kan demotiveren in sales, is direct gerelateerd aan een gebrek aan ‘controlegevoel’. Of wil je het tegendeel beweren? Dit rapport vond ik een interessante kijk op het onderwerp, eens een keer wat anders. Knappe persoon die in het rapport een commerciële boodschap ziet.

 

Dit is bovendien een forum, dus reageer alsjeblieft op inhoud, in plaats van op de context. Daar zijn dit soort forums voor gemaakt. Ik ga toch ook niet reageren op schrijffouten in jouw post? (Dat is niet professioneel en op context schieten).

 

Ik heb sterk de indruk dat je enkel probeert Da Costa in een kwaad daglicht te stellen, wellicht uit concurrerend oogpunt? Ik vind trouwens ook dat de titel weliswaar niet naar ieders smaak geformuleerd is, maar ook dat kan gebeuren. Als ik daar op ga zeiken, dan ben ook ik zomaar op context aan het schieten, en ook dat zou niet professioneel zijn. 90% van de lezers begrijpen dit, maar natuurlijk blijft er altijd 10% over die tijd investeren in het uitten van nutteloze kritiek, waar niemand iets aan heeft.

 

Mvg,

 

Alexander Verburg

 

 

P.S. De vraag was of je deel wilt nemen aan een documentaire, en niet of je bezwaar had tegen een advertentie ergens achterin.

 

Link naar reactie

 

Ik heb het zojuist doorgelezen

 

 

Dat verbaast me niets, sterker nog, je post vanaf hetzelfde ipadres.

Ergo, dit is een commerciele boodschap,

Op zich is er ruimte voor het plaatsen van evenementen in de agenda en op het specifieke forumdeel, maar de manier waarop je hier aan het pluggen bent is niet toelaatbaar.

Deze draad wordt later vandaag verplaatst naar onze digitale prullenbak.

Alle inspanningen ten spijt lijkt jullie verkoop stimulerende praat op dit forum niet te werken.

 

Als je voordat je gaat posten even de regels leest is en blijft iedereen blij...

 

5. Begrijpelijk dat je mensen naar jouw bedrijf of website wilt krijgen, maar ….. reclame plaatsen is niet toegestaan. Sterker nog het wordt vaak als onbeschoft beschouwd!

Je mag in je avatar wel je bedrijfslogo gebruiken en in je je signature melding maken van je website. Dit kun je aanpassen in je profiel (te vinden in ‘mijn account’ in het menu bovenin). Verder kun je, indien je een actief lid bent van Higherlevel.nl, je bedrijfsprofiel toelichten in WieWatWaar

 

Link naar reactie
Ik stuur u deze email omdat u het wellicht een leuk of interessant idee vindt om deel te nemen aan de documentaire.

 

Hoezo email? Je plaatst een bericht op een forum.

 

Technico, uitleg geven en dit bericht / draadje later verplaatsen naar de digitale prullenbak is veel te mild voor dit soort rommel. Gewoon weggooien en bij de eerst volgende herhaling ip adres blokkeren. Je kunt je tijd veel beter besteden aan zinvolle bijdragen!

Link naar reactie

Mmm. Ik heb het GRATIS te downloaden document ook doorgelezen - althans de eerste paar bladzijden - en het is de gebruikelijke verkoopprietpraat vol UITROEPTEKENS en baanbrekende inzichten van iemand die ergens in zijn ontwikkeling een EGO heeft ontwikkeld op basis van de nieuwe vertegenwoordigerslevensstijl vol holle frasen en een wereldbeeld waarin de fenomenale IK centraal staat, waar anderen dan van mogen meegenieten - uiteraard tegen een riante vergoeding die in het NIET valt bij de eventueel te behalen voordelen, al zal 68% van alle lezers het daar niet mee eens zijn of zich zelfs beledigd voelen, maar dat is uiteraard voor EIGEN risico.

 

Het wordt vast een leuke comedy uit het parallelle praatjesuniversum, die documentaire. ;D

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

 

Bij Managers Online zijn die neurolinguistische potsemakers van Sales Insight ook al bezig geweest.

 

Interessant is trouwens dat Netinho da Costa de Dutch Copywriters Community op Hyves modereert. Voor "iedereen die schriftelijk moet verkopen: verkoop brieven, reclame teksten, etc."

 

Misschien kan iemand wat antispatiepillen aanbevelen? Of HOOFDLETTERSHAMPOO. En een goeie uitroeptekenpincet!!!!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

 

Bij Managers Online zijn die neurolinguistische potsemakers van Sales Insight ook al bezig geweest.

 

Interessant is trouwens dat Netinho da Costa de Dutch Copywriters Community op Hyves modereert. Voor "iedereen die schriftelijk moet verkopen: verkoop brieven, reclame teksten, etc."

 

Misschien kan iemand wat antispatiepillen aanbevelen? Of HOOFDLETTERSHAMPOO. En een goeie uitroeptekenpincet!!!!

 

Haha mijn god ik moet wel lachen om de reactie's en deze topic.

 

Begin me wel af te vragen of het niet beter is om deze topic te verwijderen. Zo blijft Higherlevel tenminste "schoon" van dat soort onzinnige dingen(spam).

 

Mvg

Ruud

Link naar reactie

Een tijdje geleden kwam ik in aanraking met de inmiddels veelbesproken documentaire ‘The Secret’. Een trailer is te zien op www.thesecret.tv. Vlak daarna had ik toevallig een Masterminded Roundtable bijeenkomst (dat is een netwerk van allerlei elite verkopers van over de hele wereld.) Dat heeft tot het volgende geleid...

 

We hebben bij Masterminded besloten om in samenwerking met het nederlandse Acquisitie Instituut Sales-InSight (www.sales-insight.nl) een documentaire te produceren over sales en marketing op een manier die enigzins te vergelijken is met ‘the secret’. Het betreft hier alleen uiteraard een ander onderwerp.

 

Een eerste publicatie over het onderwerp is te lezen in het rapport “Gevaarlijke vooronderstellingen over beinvloeding: een alarmerende kijk op het verkoopvak” dat GRATIS te downloaden is op www.masterminded.nl/masterclass. Ik stuur u deze email omdat u het wellicht een leuk of interessant idee vindt om deel te nemen aan de documentaire. De doelstelling van deze documentaire is om ondernemers en verkopers aan het denken te zetten.

 

Wellicht dat u meningen heeft over het onderwerp? Zo ja, dan verneem ik dat graag van u!

 

Wij zien uw reactie gaarne tegemoet op documentaire@sales-insight.nl

 

Met vriendelijke groeten!

 

 

 

R.P. da Costa

 

 

 

Wat ik niet snap is dat mensen in het kader van vernieuwend toch steeds weer proberen hun eigen business hier te pluggen... Weet je hoe je plugt? Dat is door gewoon een handtekening aan te maken en inhoudelijke bijdragen te leveren op dit forum. Higher Level wordt steeds meer een marketingtool om rekening mee te houden. Dan wordt het dus gelijk ook steeds belangrijker om er zorgvuldig mee om te gaan... Dus 'for all you pluggers out there'... bezint eer ge begint, 'Higher Level might bite you in the ***'.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 219 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.