• 0

Is er een aangifte programma voor " W-biljet" ?

Wie weet een programma waarmee je de " W- biljet" aangifte, electronisch kan doen? De 1 van de belastingdienst zegt dat het alleen op papier kan de ander zegt dat het ook electronisch kan. Wie kan mij er meer over vertellen. Alvast bedankt, sairam

 

(Dit is het biljet die je toegestuurd krijgt als ,je een deel van het jaar in het buitenland hebt gewoond.)

Er is gezegd: kennis is macht. Nee. Nee. Karakter is macht. Niets kan machtiger zijn op aarde dan karakter. Rijkdom, geleerdheid, status en gezag zijn in vergelijking daarmee alle broos en nietig.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Sairam,

 

Vind het wel vreemd dat je het zelf niet weet!

 

Volgens je website ben je namelijk van veel marken thuis, bv een administratiekantoor, uizendbureau en vastgoed.

 

Telefoontje naar betreffende instantie, kan ok wonderen doen lijkt me.

 

Mvg

Ruud

 

Link naar reactie
  • 0

hoi peter,

De belastingdienst heeft dat niet. Anderen mogenlijk wel. Vandaar mijn vraag.

 

Er is gezegd: kennis is macht. Nee. Nee. Karakter is macht. Niets kan machtiger zijn op aarde dan karakter. Rijkdom, geleerdheid, status en gezag zijn in vergelijking daarmee alle broos en nietig.

Link naar reactie
  • 0

Beste ruud,

Alles kun je niet weten.

Helemaal al niet als je verschillende antwoorden krijgt van onze vrienden van de belastingdienst, op dezellfde vraag. Leveranciers hebben mooie verkoop praatjes. De gebruikers hebben ervaring en hoop iemand te treffen die er ervaring mee heeft. Zoals ook ik met velen mijn ervaring deel. sairam

 

Er is gezegd: kennis is macht. Nee. Nee. Karakter is macht. Niets kan machtiger zijn op aarde dan karakter. Rijkdom, geleerdheid, status en gezag zijn in vergelijking daarmee alle broos en nietig.

Link naar reactie
  • 0

hoi peter,

Dat dacht ik dus ook, Maar volgens een aantal medewerkers van de belastingsd. zijn er wel programma's verkrijgbaar waarmee je aangifte kunt doen.

Vandaar mijn vraag.

Er is gezegd: kennis is macht. Nee. Nee. Karakter is macht. Niets kan machtiger zijn op aarde dan karakter. Rijkdom, geleerdheid, status en gezag zijn in vergelijking daarmee alle broos en nietig.

Link naar reactie
  • 0

Als je gedurende een periode in het buitenland woont of hebt gewoond dan krijg je een M-Biljet (migratie). Het W-Biljet (winstaangifte) wordt aan alle ondernemers uitgereikt.

 

De belastingdienst stelt dat deze mensen geen elektronische aangiften kunnen doen, maar alleen op papier.

http://www.belastingdienst.nl/variabel/buitenland/aangifte_2006/aangifte_2006-09.html

Commerciele aangifte software bieden deze mogelijkheid dan ook niet, omdat het verzenden van deze aangifte niet werkt en het commercieel niet haalbaar is om voor deze kleine doelgroep software te ontwikkelen (biljet is voor een jaar, daarna een C-Biljet of weer eentje uit de reguliere reeks: E, P, T).

 

Succes toegewenst met het verzamelen van de gegevens en het handmatig invullen van dit biljet.

http://www.smart-visie.nl : Voor een heldere kijk op uw praktijk.

Link naar reactie
  • 0

hallo Smart,

 

Dank u wel, kijk dat is op een eenvoudige manier dingen helder uitleggen.

U zou een goede kracht zijn , als u bij de fiscus zou werken.

Daar hebben ze meer mensen nodig als u.

 

Uw naam mag u best wel wijzigen in: vrachtwagen ofzo, ipv smart.

Nogmaals bedankt,

sairam

Er is gezegd: kennis is macht. Nee. Nee. Karakter is macht. Niets kan machtiger zijn op aarde dan karakter. Rijkdom, geleerdheid, status en gezag zijn in vergelijking daarmee alle broos en nietig.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 252 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.