• 0

mailing zakelijke dienstverlening

Alleerst wil ik zeggen dat ik erg blij ben dat Higher Level bestaat, afgelopen tijd heb ik hier erg veel aan gehad!

 

Na maanden van voorbereiding ga ik over twee weken echt officieel van start, mijn eerste mailing gaat dan de deur uit. Ik ben een communicatie-bureautje begonnen dat zich o.a. richt op financiele instellingen. De mailing bestaat uit een brochure en een begeleidende brief. Ik denk alleen dat dat niet genoeg is om "te blijven hangen". Ik zat zelf te denken aan een aanbieding dat als men in de maand april/mei klant wordt men 10% korting op de factuur krijgt. Hebben jullie nog andere ideeen?

 

Groeten,

 

Susanne

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • -1

Nabellen en werken met batches is goud.

 

Het geeft je namelijk ook de mogelijkheid om steeds te [{Blad bla bla spam spam spam}. Dat is handig, want op die manier kan je daadwerkelijk zien wie de mail geopend heeft en waarop je geklikt hebben.

Daarmee kan je selectiever -en dus effectiever - worden in het nabellen

 

Beste Jobje, Vrijdag is lijkt wel nationale spamdag te worden. De domeinnaam waar je naar verwijst staat op naam van een zekere Job. Toevallig he? Vond ik ook. Mailadressen komen ook al overeen. Link verwijderd dus.

 

Topic op slot. Is nog ouder dan het frankeermachinetopic van zojuist

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 240 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.