Ik speel met het idee om pantoffels en sloffen etc in te gaan importeren vanuit Azie. Ik zit echter met een vraag.
Het is niet mijn bedoeling dat ik toevallig een imitatie koop van een of ander bekend merk. Is dit iets waar ik me zorgen moet maken? Dat ik dadelijk per ongeluk een imitatie van een bekend merk koop
In het kort samengevat:
Is het een probleem als de sloffen lijken op andere “merk” sloffen?
Speelt deze problematiek überhaupt bij producten waarbij de verkoopprijs maar 10-20 euro is?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bolsky
bolsky
Hallo allemaal,
Ik speel met het idee om pantoffels en sloffen etc in te gaan importeren vanuit Azie. Ik zit echter met een vraag.
Het is niet mijn bedoeling dat ik toevallig een imitatie koop van een of ander bekend merk. Is dit iets waar ik me zorgen moet maken? Dat ik dadelijk per ongeluk een imitatie van een bekend merk koop
In het kort samengevat:
Is het een probleem als de sloffen lijken op andere “merk” sloffen?
Speelt deze problematiek überhaupt bij producten waarbij de verkoopprijs maar 10-20 euro is?
Alvast bedankt voor jullie reactie
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/11776-import-sloffen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag