• 0

Voorbeeld interim contract

Ik ben al een tijdje werkzaam als freelancer / interimmer op het gebied van marketing communicatie. Tot nu toe waren het kleinere opdrachten die ik prima afkon met een standaard freelance contract. Nu neemt de grootte van de opdrachten toe en ben ik op zoek naar een goed voorbeeld van een interimcontract.

 

Ik heb al het contractenforum doorgeworsteld en daar vond ik de links van brievenwinkel en casus.com, maar daar heb ik nog niets kunnen vinden.

 

Heeft iemand een goed voorbeeld die ik als basis kan gebruiken voor mijn eigen model?

 

[titel ingekort - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Tja, what's in the name. Ik heb wel een voorbeeld van een contract voor je (+- 8 pagina's). PM je emailadres waar het heen kan even dan stuur ik het naar je op.

 

Belangrijk bij dit soort contracten is om te kijken of je betaald wordt voor een bepaald resultaat of 'alleen' voor je inspanning. De contracten waarmee ik doorgaans werk zijn allemaal gebaseerd op een inspanningsverplichting. Dit is naar mijn mening ook altijd aan te raden wanneer de kaders van de opdracht niet helemaal duidelijk zijn.

Link naar reactie
  • 0

Dit soort vragen hoor niet thuis in het forum, maar in vraag en aanbod.

 

Wat mijn nou intrigeert aan deze vraag, hoe beoordeel je een "goed voorbeeld van een (interim-)contract". Als jurist krijg ik zeer regelmatig contracten/aanbiedingen/offertes van freelancers onder ogen waar het nodige aan schort. Ongetwijfeld doet iedere het naar zijn mening goed. Waarop beoordeel je een dergelijk format?

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 115 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.