• 0

inkoopprobleem parfumerie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Minosa,

 

Heb je al geprobeert leveranciers te vinden in de Gouden Gids, het telefoonboek, Google , enz.

 

Overigens herinner ik mij dat we eerder vragen hebben gehad over parfum ed. Even creatief zoeken op deze site zal je dan ook snel enkele adressen van leveranciers opleveren.

 

Maar hoe moet ik het me voorstellen, zijn het gewoon groothandels of moet ik echt bij bijvoorbeeld Armani aan de deur bellen?

Link naar reactie
  • 0

Minosa,

 

stel dat ik je "inkoopprobleem" oplos en je een lijstje met merken en telefoonummers bezorg, kun je dan beginnen???

 

Heb je al startkapitaal???

Heb je al een winkelpand/werkende webshop???

Etc etc

 

(btw, als je je parfum niet bij een groothandel/importeur zou willen kopen, ga je het dan gewoon per flesje bij de Kruidvat/Ici Paris halen???)

 

Succes met je ondernemersplan!!! Ard

Link naar reactie
  • 0

Minosa,

 

stel dat ik je "inkoopprobleem" oplos en je een lijstje met merken en telefoonummers bezorg, kun je dan beginnen???

 

Heb je al startkapitaal???

Heb je al een winkelpand/werkende webshop???

Etc etc

 

(btw, als je je parfum niet bij een groothandel/importeur zou willen kopen, ga je het dan gewoon per flesje bij de Kruidvat/Ici Paris halen???)

 

Succes met je ondernemersplan!!! Ard

 

het zou zeker fijn zijn als je mij dat lijstje zou geven, ik heb al een startkapitaal kunnen regelen en ik mag over 4 maanden in een pand.

 

dus kom maar op met dat lijstje haha

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 253 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.