• 0

Beste mensen,

Met veel plezier lees ik hier regelmatig de verschillende onderwerpen op het forum. Nu loop ik stage bij een werving en selectiebureau (ik volg de opleiding Personeel en Arbeid). Hier heb ik een opdracht gekregen, ik moet onderzoeken hoe ze nieuwe kanidaten kunnen krijgen. Ik moet bekijken hoe ze nieuwe klanten kunnen benaderen waarvoor ze wellicht geschikte kandidaten hebben. En ik moet acties richting kandidaten en freelancers bedenken om hun als positieve referent op te laten treden en op die manier nieuwe aanmeldingen te krijgen.

Aangezien ik nog niet veel verstand heb van marketing en commercie vraag ik hierbij jullie om advies en tips. Zijn er misschien mensen met bruikbare ideeen zodat ik wat beter op weg kom.

Alvast hartelijk dank!

Thirsa

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/11813-marketing-werving-en-selectiebureau/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

• 0

Thirsa,

Goed dat je deze site gevonden hebt. Wellicht heb je er in de toekomst nog iets aan. Maar deze site is voor ondernemers, niet als hulp voor stages, afstudeeropdrachten, scripties, opstellen en spreekbeurten.

Je zult hier toch echt je kennis moeten aanspreken die je op de opleiding hebt opgedaan. Of neem eens contact op met een Marketing student van jouw school.

Succes!

• 0

Zoals kleine Baas ook al aangeeft focussen wij op ondernemers en niet op studenten.

Deze gaat op slot

Met veel plezier lees ik hier regelmatig de verschillende onderwerpen op het forum.

No offence,

Er zijn wel erg veel mensen die zich net geregisteerd hebben en deze regel gebruiken om goodwill te kweken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar