• 0

Hoe breng je een website onder de aandacht?

Dag iedereen,

 

Momenteel ben ik bezig met het promoten van een nieuwe website.

Mijn doel is om er zo veel mogelijk geinteresseerden de website te laten bezoeken en het dat zij gebruik willen maken van de aangeboden dienst.

 

Heeft iemand handige tips hoe ik de website het best kan promoten.

Aangezien ik geen ruim budget heb wil ik zeer gericht te werk gaan.

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast bedankt.

 

Groetjes Nav.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

tot de doelgroep behoort iedereen die zijn of haar talent wil plaatsen op de websites.

 

er zijn verschillende categorieen:

 

muziek/zang

instrumentaal

theater /cabaret

dans

kunst

poezie

fotomodellen

overige

 

Het plaatsen van talent op de site kan doormiddel van een geluidsfragment, filmpje of foto.

 

Cath waar kan ik je weblog vinden?

 

groetjes, Nav

Link naar reactie
  • 0

Goeie dag, beste higherlevel kameraden.

 

Dit heb ik even overgenomen van een weblog. Hierin staat vermeld hoe je eigenlijk een weblog promoot zonder kosten te maken. Ik denk echter dat sommige of meeste punten ook gelden voor websites. Het is best lang, maar zeker waard om het even door te nemen.

 

How to get traffic for your blog

My friend Fred, a talented blogger, asked me for advice the other day. Here's a partial answer, with a few apologies to Swift:

 

Use lists.

Be topical... write posts that need to be read right now.

Learn enough to become the expert in your field.

Break news.

Be timeless... write posts that will be readable in a year.

Be among the first with a great blog on your topic, then encourage others to blog on the same topic.

Share your expertise generously so people recognize it and depend on you.

Announce news.

Write short, pithy posts.

Encourage your readers to help you manipulate the technorati top blog list.

Don't write about your cat, your boyfriend or your kids.

Write long, definitive posts.

Write about your kids.

Be snarky. Write nearly libelous things about fellow bloggers, daring them to respond (with links back to you) on their blog.

 

Be sycophantic. Share linklove and expect some back.

Include polls, meters and other eye candy.

Tag your posts. Use del.ico.us.

Coin a term or two.

Do email interviews with the well-known.

Answer your email.

Use photos. Salacious ones are best.

Be anonymous.

Encourage your readers to digg your posts. (and to use furl and reddit). Do it with every post.

Post your photos on flickr.

Encourage your readers to subscribe by RSS.

Start at the beginning and take your readers through a months-long education.

Include comments so your blog becomes a virtual water cooler that feeds itself.

Assume that every day is the beginning, because you always have new readers.

Highlight your best posts on your Squidoo lens.

Point to useful but little-known resources.

Write about stuff that appeals to the majority of current blog readers--like gadgets and web 2.0.

Write about Google.

Have relevant ads that are even better than your content.

Don't include comments, people will cross post their responses.

Write posts that each include dozens of trackbacks to dozens of blog posts so that people will notice you.

Run no ads.

Keep tweaking your template to make it include every conceivable bell or whistle.

Write about blogging.

Digest the good ideas of other people, all day, every day.

Invent a whole new kind of art or interaction.

Post on weekdays, because there are more readers.

Write about a never-ending parade of different topics so you don't bore your readers.

Post on weekends, because there are fewer new posts.

Don't interrupt your writing with a lot of links.

Dress your blog (fonts and design) as well as you would dress yourself for a meeting with a stranger.

Edit yourself. Ruthlessly.

Don't promote yourself and your business or your books or your projects at the expense of the reader's attention.

Be patient.

Give credit to those that inspired, it makes your writing more useful.

Ping technorati. Or have someone smarter than me tell you how to do it automatically.

Write about only one thing, in ever-deepening detail, so you become definitive.

Write in English.

Better, write in Chinese.

Write about obscure stuff that appeals to an obsessed minority.

Don't be boring.

Write stuff that people want to read and share

 

Daarnaast wil ik graag nog iets eraan toevoegen: Doe offline/traditioneel marketing en verwijs deze mensen naar je website.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je bijdrage,

 

De punten die je hebt genoemd zijn heel nuttig, vele daarvan worden al toegepast op de website.

 

Er is al een aardige stroom bezoekers, wat ik graag wil zien groeien.

 

Zijn er nog unieke methodes waar ik nog niet aan gedacht hebt om een website op een redelijk goedkope manier te promoten.

 

Ik ben bereid er veel tijd en energie in te steken, graag zou ik er ook veel geld in willen steken maar mijn budget is beperkt.

 

Groetjes Nav.

Link naar reactie
  • 0

Oh, ik zie dat je veel in mode doet. Dan moet je zeker gebruik maken van Youtube, Myspace, Squidoo. Vervolgens stuur je deze mensen, en anderen in je omgeving, naar je website en blijf je ze 'voeren' met nieuwe dingen.

 

Maak je website viraal. Daarmee bedoel ik: nodig mensen uit om deel te nemen aan het poëtische bijvoorbeeld. Geef ze daarna de mogelijkheid om het door te sturen naar anderen via jouw website en/of mail. Ze moeten dus een eigen bijdrage hebben. Mensen vinden het prachtig om hun eigen werk aan hun vrienden en kennissen te laten zien.

 

Er zijn genoeg mensen die graag gedichten, songteksten, foto's etc. willen schrijven en delen.

Link naar reactie
  • 0

Ik nodig mensen uit om zich te registreren op de website om vervolgens de talenten op de site te beoordelen en of zelf hun eigen talent op de site te plaatsen.

Aan het eind van de maand mei kan je zelfs kans maken op 2.500,00 euro.

 

Ook kon je leuke prijzen winnen zoals digitale camera's en zometeen ook powerballs of professionele fotoshoots. (zou dit onder het kopje viral vallen?)

 

De website heeft niet zo zeer veel met mode te maken, maar ik heb wel een filmpje op youtube gezet. Zelf kan je ook filmpjes op de website plaatsen en heeft het ook best veel web van youtube zelf.

 

De website wordt door de gebruikers voorzien van nieuwe filmpjes, foto's en muziekfragmenten. En dagelijks wordt de site geupdate met interessante nieuwsfeitjes.

 

Zelf dacht ik eraan om bijvoorbeeld te gaan flyeren, foto's te maken bij evenementen en visitekaarten te gaan uitreiken. (of dit veel effect zou hebben moet ik nog gaan ondervinden).

Link naar reactie
  • 0

Ik vind je aanpak prima.

 

Het aanbieden van prijzen is niet echt viral, maar meer een stimulans of extra push om deel te nemen mocht je in een overwegingsfase/twijfelfase zitten.

 

Denk er wel aan dat je nieuwsfietjes, relevante nieuwsfeitjes zijn. Soms kom je onnodige nieuws tegen op websites die niks met het onderwerp te maken hebben.

 

Flyeren etc. is waard om het te proberen. Ga wel je resultaten meten! Anders weet je nooit hoe effectief het is. Mocht het effectief zijn, dan zou ik het vaker en massaler aanpakken.

 

Als je veel bezoekers begint te krijgen dan zou ik ook nog eens vragen naar sponsors. Maak een deal en zorg dat ze naar je linken zodat je google ranking omhoog schiet.

 

Je moet voornamelijk groeien door je huidige bezoekers en deelnemers. Je moet deze mensen blijven 'voeden' met meer foto's,info etc. maar ook ervoor zorgen dat ze naar je website verwijzen.

 

Ik zou de prijzen die je weggeeft niet zomaar geven trouwens. Het is misschien verstandiger om een soort puntensysteem op te zetten. Hoe meer mensen deze bezoekers naar je website trekken des te groter de kans wordt voor ze om een prijs te winnen.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je tips,

 

Er is een beloningsysteem: promoot & win waar de beste promotors een mediaplayer kunnen winnen. Ook kunnen nieuwe geregistreerden een webcam winnen.

Ook besteed er een radiozender momenteel veel aandacht aan de site sinds het gelanceerd is.

 

Dit weekend ga ik er met een promoteam op uit om te flyeren op plaatsen waar veel mensen komen (winkelcentra of evenementen).

Wat het resultaat zou zijn is nog afwachten.

 

Bedankt voor je nuttige tips. Ik ga zeker opzoek naar meer sponsors en zal ervoor zorgen dat de nieuwsfeitjes relevant blijven.

 

Hebben jullie misschien nog tips qua ontwerp, layout, inrichting/structuur van de website.

Wat is makkelijk en wat kan ik beter totaal niet doen?

 

Groetjes, Nav

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 138 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.