• 0

Electronica vanuit China, ik kom er niet uit!

Hallo!

 

Ik zou graag via Ebay MP3 spelers willen kopen. Ik vond een hele lijst Chinese handelaren die heel goedkoop MP3 spelers aanbieden die op een Ipod Nano lijken. (of het dan ook om immitatie gaat kan ik niet beoordelen). Ik zou graag een stuk of 100 van deze spelers willen bestellen voor mij en mijn collega's (soort van collectieve inkoop). Het is dus niet voor verkoop bedoeld.

 

Nu heb ik het hele forum doorgespit en heb hoofdpijn van het schermstaren :) maar ik kan geen duidelijke antwoorden vinden voor deze situatie.

 

Daarom mijn vragen:

 

- Heeft iemand dit ook gedaan/ervaringen?

- Wat zijn de kosten voor het invoeren? (er stond bij verzendkosten 30 euro maar dat zal niet alles zijn).

- Hoe zit het met de belastingdienst/dounae, kan ik ergens aangeven dat het om privespullen gaat of zien zij het zoiezo als handel?

 

Ik zou dit graag willen weten voordat het zo duur wordt dat we net zo goed naar de Mediamarkt kunnen gaan... :)

 

Dan nog een vraag, hieronder zijn de verzendvoorwaarden, houd dat in dat je voor elk item die 30 euro verzendkosten moet betalen?

Heeft iemand hier ervaring mee?

 

English

 

We will Ship Worldwide.

Combined shipment: Buyer will enjoy 1.00 Eur shipment discount on each additional purchase

After payment confirmation, item will be shipped within 48 hours.

1-2 days required to process your order. Shipping confirmation email sent when item is shipped.

The shipping and handling fee covers packing, warehouse, distribution cost, etc which is not just for postage only.

Buyers are responsible for additional COD charges, VAT, Customs fees, and Duty for importation (if any). We ONLY handle the shipping to you

Normally delivery take 7 to 15 business days (not include saturday & Sunday).

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

 

Groetjes Corinne

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dit klinkt niet echt als een ondernemersvraag.

 

Naast de kosten voor verzending heb je ook te maken met invoerrechten.

De douane kan je vertellen in welke categorie deze producten vallen en welk percentage je moet betalen over het factuurbedrag aan invoerrechten.

 

Het maakt niet uit of je prive of zakelijk spullen invoert, in beide gevallen ben je invoerrechten verschuldigd.

 

Mocht het product als twee druppels water lijken op de iPod van Apple dan heb je grote kans dat de spullen in beslag genomen worden.

Verder weet ik toevallig dat er wel meer van dot soort iPod klonen opduiken, de kwaliteit is zo slecht dat je dit echt niet iemand cadeau wilt doen.

 

Mijn advies, wacht op een aanbieding van een leuke mp 3 speler bij een van de grote prijskrakers.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Hoi Corinne, een van mijn klanten importeren electronica spullen vanuit China. De transportkosten zijn inderdaad hoog terwijl het inklaren ook vaak veel tijd in beslag neemt. Neem eens contact op met Mobile Point Benelux te Malden 024-3573950.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 104 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.