Ga naar inhoud
  • 0

Moet ik BTW bereken op de adminstratie kosten??

Junior     11 0

Hallo

 

Ik ga vanaf 01-04 als parttime ondernemer aan de slag, de meeste zaken en de eerste opdracht is binnen.

Ik wil voor bij het facturen ook adminstratie kosten bereken, nu is mijn vraag moet ik hier BTW over afdragen?

 

Wat is een beetje normaal bedrag aan adminstratie kosten, zat zelf te denken aan €2,50.

Zijn facturen tussen de €300 en €1500.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0
Retired Mod     7,8k 145

Meestal zitten de administratie kosten gewoon in de prijs inbegrepen. Ik geloof dat alleen autoherstelbedrijven dat soort kosten apart in rekening brengen


Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

Iedere vrijdag in Utrecht, gratis uurtje "sparren" met ervaren ondernemers en investeerders. www.innosquad.nl

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0
Newbee     4 0

Administratiekosten zijn altijd BTW belast. Tenzij opgaan in een dienst / produkt waarbij een ander tarief geld. Bijv. een verzekeringskantoor valt onder de vrijgestelde prestaties. Eventueel in rekening gebrachte administratiekosten gaan op in de dienst en zijn dus ook vrijgesteld.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Verberg sidebar
  • Wie is er online?
    2 leden, 88 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.