• 0

Groothandel computeronderdelen?

hallo allemaal,

 

ik ben bezig met het oprichten van een computerwinkel .. die zowel online als offline te werk zou gaan..

 

mijn vraag is echter.. waar kan ik (computer)groothandels vinden die computeronderdelen leveren ik heb overal op het internet gezocht maar ik heb (nog)niets gevonden ..

 

alvast bedankt

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

http://www.google.com/Top/World/Nederlands/Computers/Hardware/Groothandel/

 

heb je meteen een hele lijst.

ik kan je echter bijvoorbaat zeggen dat het geen vetpot is, de marges in deze sector zijn vaak niet meer dan 1%.

 

Als je nog een b-tje winst wil maken kan je het beste zorgen dat je officieel reseller wordt door jezelf bij de fabrikanten aan te melden. Veel hebben daar speciale channel partner programma's voor.

En je moet ook bij die hardware leveranciers om korting vragen.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Maidanezu

 

Ik ga ervanuit dat je goed bent in programmeren en een programma kan maken die zowel online als offline te gebruiken is. Misschien een idee om dit programma uit te breiden voor verschillende doelgroepen en je niet druk te maken om handel met 1 % winst.

 

Ik hou mezelf aanbevolen voor een offline programma voor mijn klanten.

 

Ga door op het ontwikkelen van dit programma maar laat de handel achterwege, en zeker hetgeen jij aangeeft.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik vermoed dat de TS bij de eerste vergelijking van de groothandel-prijslijsten met de prijsvergelijkingssites zoals tweakers.net de moed snel in de schoenen zal zakken. Nu nog een nieuwe ict-winkel starten kan alleen nog als je je op een echte niche-markt richt die groot genoeg is om er een boterham aan over te houden. Zodra de grote jongens daar echter lucht van krijgen wordt je echter ook snel die markt uitgeconcureerd omdat je simpelweg de inkoopkracht mist.

 

 

Wat nog wel werkt is een ict-dienstverleningsbedrijf starten dat ook apparatuur levert. Heb je eenmaal een relatie met een klant dan is vaak de prijs niet meer doorslaggevend en kun je aan de levering van hard- en software nog een paar centen overhouden.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 174 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.