• 0

Splash op kleding

 

Weet iemand of the techniek zoals o.a die van Philips www.lumalive.com al ergens verkrijgbaar is. Digitale teksten en displays op kleding kunnen weer geven.

 

Al enige tijd geleden verschillende aanvraag formulier en mails gestuurd, hoor maar niets terug. Zijn waarschijnlijk nog niet klaar voor produktie.

 

Imiddels zullen er toch wel al alternatieven zijn?

 

Perry

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Op de universiteit Gent werken ze aan een methode om printplaten stretchable te maken. Op de opening van het MSTlab te Vlissingen, een maand geleden, een presentatie ervan gezien. Als die methode goed werkt, ook voor de wat dikkere LED's, en betaalbaar wordt kun je zo een draagbare printplaat maken en dan ben je er.

 

Patrick

Serenity systems design

www.serenity.nl

Link naar reactie
  • 0

 

Zocht eigenlijk wat kant en klaars, zie het niet zo zitten om 25 t-shirts en misschien wel meer met een soldeerbout in elkaar te gaan zitten knutselen:-)

 

Verbaas me over zo'n Philips die al een jaar roept het te hebben, maar nog niets eenvoudigs te koop heeft. Moeten de patent dan wel heel goed in elkaar hebben zitten. Niemand die tegen gas geeft en met iets soort gelijks komt?!

 

Ik zie mensen als een Teletubby rond lopen met een TV op hun buik:-)

 

Perry

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Weet iemand of the techniek zoals o.a die van Philips www.lumalive.com al ergens verkrijgbaar is. Digitale teksten en displays op kleding kunnen weer geven.

 

Al enige tijd geleden verschillende aanvraag formulier en mails gestuurd, hoor maar niets terug. Zijn waarschijnlijk nog niet klaar voor produktie.

 

Imiddels zullen er toch wel al alternatieven zijn?

 

Perry

 

 

Van de lumalive site:

 

With the technical development complete, Lumalive technology is going into commercial products that will become available to the business-to-business community in the second half of 2007 via the Photonic Textiles business unit of Philips Research.

 

Maar alternatieven zat. Bezoek de goudmijntjes maar eens en zoek op "led and shirt".

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Weet iemand of the techniek zoals o.a die van Philips www.lumalive.com al ergens verkrijgbaar is. Digitale teksten en displays op kleding kunnen weer geven.

 

Al enige tijd geleden verschillende aanvraag formulier en mails gestuurd, hoor maar niets terug. Zijn waarschijnlijk nog niet klaar voor produktie.

 

Imiddels zullen er toch wel al alternatieven zijn?

 

Perry

 

Beste Perry, ik heb het zelfde probleem gehad met philips, en maar niks terughoren.. maar na zo'n 12 mailtjes en 5 keer bellen kreeg ik deze reactie:

 

Beste Gerrit,

 

Als eerste wil ik ons verontschuldigen voor onze late reactie op je e-mails. De overweldige reacties na onze launch in September 2006 hebben hiervoor gezord.

 

In de tweede helft van het jaar zullen de eerste Lumalive shirts op de markt komen, waarbij aktiemarketing/ hosting bureau's zich zullen gaan buigen over het

inzetten van ons innovatief product in exclusievere omgevingen.

Inkoop zal liggen rond de Euro 2500 per Lumalive shirt en indicatie verhuurprijs zal liggen rond de Euro 250-Euro 300 per shirt per dag.

 

en toen was ik al afgevallen... wachten tot het beter bereikbaar wordt dus maar.. ;D

Link naar reactie
  • 0

In de tweede helft van het jaar zullen de eerste Lumalive shirts op de markt komen, waarbij aktiemarketing/ hosting bureau's zich zullen gaan buigen over het

inzetten van ons innovatief product in exclusievere omgevingen.

Inkoop zal liggen rond de Euro 2500 per Lumalive shirt en indicatie verhuurprijs zal liggen rond de Euro 250-Euro 300 per shirt per dag.

en toen was ik al afgevallen... wachten tot het beter bereikbaar wordt dus maar..

 

Het zou mij juist in een eerste versnelling zetten :-)

 

Dat wat ze nu hebben is volgens vrij eenvoudig te evenaren met de huidige technieken. Ik wil het niet zakelijk op me nemen, maar wil er best mee gaan rennen in het donker door de havens van Antwerpen:-)

 

Camera's er op. Kunnen mensen toejuichen per sms en het direct op mijn buik zien, en ik kan nog wat terug zeggen ook :-)

 

 

Perry

Link naar reactie
  • 0

 

Het zou mij juist in een eerste versnelling zetten :-)

 

Dat wat ze nu hebben is volgens vrij eenvoudig te evenaren met de huidige technieken. Ik wil het niet zakelijk op me nemen, maar wil er best mee gaan rennen in het donker door de havens van Antwerpen:-)

 

Camera's er op. Kunnen mensen toejuichen per sms en het direct op mijn buik zien, en ik kan nog wat terug zeggen ook :-)

 

 

Perry

 

Nou te evenaren, Lumalive is nogal wat hoor,zijn niet zomaar ledjes op een shirt, het zit erin verweven en is dus gewoon buigzaam enz. maar je hebt wel gelijk, er zijn een hoop mogelijkheden.. alleen jammer dat je er nog steeds een hoop apparatuur bij moet dragen om het te laten werken... over 2 jaar is deze techniek optimaal, maar dan ben je mischien al te laat.. ;D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 132 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.