Binnenkort gaat mijn eerste direct-mail op de bus. Op dit moment ben ik bezig om de begeleidende brief te schrijven. Nu vraag ik mij echter af of ik in de brief moet spreken over mijn aantrekkelijke tarieven. Vergeleken met mijn concurrenten zijn mijn tarieven namelijk aanzienlijk lager. Ik zat er zelf aan te denken om in de brief een verwijzing op te nemen naar de website waar de tarieven op gepubliceerd zijn.
Maar is het wel verstandig om zo open te zijn over je tarieven??
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Suzie4comm
Suzie4comm
Hallo mede-ondernemers,
Binnenkort gaat mijn eerste direct-mail op de bus. Op dit moment ben ik bezig om de begeleidende brief te schrijven. Nu vraag ik mij echter af of ik in de brief moet spreken over mijn aantrekkelijke tarieven. Vergeleken met mijn concurrenten zijn mijn tarieven namelijk aanzienlijk lager. Ik zat er zelf aan te denken om in de brief een verwijzing op te nemen naar de website waar de tarieven op gepubliceerd zijn.
Maar is het wel verstandig om zo open te zijn over je tarieven??
Groetjes,
Susanne
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/11888-melden-van-tarieven/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag