• 0

Mastermind Groep

Hallo allemaal,

 

Mijn naam is Chris, heb me net aangemeld op dit forum en ik hou niet van half werk. Vandaar dat ik bij het invullen van mijn persoonlijke gegevens niet heb ingevuld dat ik aankomend ondernemer ben, maar ondernemer. Je bent het of je bent het niet ! Ook ik had net als velen twijfels of het me zou lukken. Ik heb nu tegen mezelf gezegd dat ik een extreem goed idee heb punt. Twijfelen is in feite verspilde energie die je beter voor andere dingen kunt aanwenden. Lastig ? ja, maar wel een goede manier van denken voor mij dan.

 

Ik vraag me af of iemand hier de boeken van Napoleon Hill en Wallace D. Wattles heeft gelezen. Veel ondernemers zijn succesvol / miljonair geworden na het lezen van deze boeken. Je moet alleen wel out of the box kunnen denken anders zal het niet werken.

 

Deze schrijvers stellen dat om succesvol te zijn, het handig is om een Mastermind groep op te richten.

Dit is een groep van ondernemers vanuit verschillende bedrijfstakken die één keer in de zoveel tijd bij elkaar komen om te brainstormen. Stel je s'voor dat je in zo'n groep zit. Je krijgt een bepaalde tijd toegewezen om

over je problemen, ideeën etc te praten en iedereen in die groep gaat in jouw tijd brainstormen over jouw bedrijf. Meer mensen weten er meer dan één. En zo komt iedereen aan de beurt.

 

En bijkomend voordeel als je zegt dat je iets wilt ondernemen dan stel je dat niet uit, want je wordt daar bij de volgende vergadering op aangesproken. Een stok achter de deur zeg maar. Zo'n groep moet uit hoogstens 4 a 5 ondernemers bestaan anders wordt het onoverzichtelijk.

 

Hebben jullie ooit een groep van aankomende ondernemers gezien waarvan je dacht ja ik hier kan ik me wel in vinden. Nu is het niet nodig om zo over deze Mastermindgroep te denken en jezelf ervan te overtuigen hoe handig het kan zijn. Maar als je er zo over zou denken dan ben je al halverwege. We zullen gezamenlijk onderwerpen aansnijden, brainstormen, elkaar feedback geven etc.

Degenen die serieus willen ondernemen en interesse hebben let me know !

 

Ik wens iedereen op dit forum veel succes met ondernemen !

 

Chris

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

http://www.yeo-netherlands.com/

 

Dit lijkt er wel op!

 

Of het ook toegankelijke is weet ik niet, nogal veel eisen:

- +/- 2000 euro per jaar abonnement

- jonger dan 40 bij inschrijving

- minimaal 10 werknemers

- minimaal 1 miljoen omzet per jaar

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 282 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.