even offtopic design vraagje

Aanbevolen berichten

ik zou die intro weglaten. het is toch weer een klik extra die de bezoeker moet doen en het logo komt in de website zelf ook goed naar voren.

alhoewel, de subtitel is niet erg goed leesbaar.

 

Ik weet niet wat je doelgroep is en met welke kleuren/stijl zij zich associeren. Ik vind het in ieder geval wat erg donker aan doen.

 

Wat betreft de webwinkel, ik neem aan dat dit een webwinkel software pakket betreft? Ik zou trouwens ook nog die fade tussen pagina's weghalen. Het werkt waarschijnlijk niet op alle browsers en zo duurt het switchen tussen pagina's langer dan normaal.

 

 

Face Reverse - music and media creation // www.facereverse.nl

Link naar reactie

ik zou die intro weglaten. het is toch weer een klik extra die de bezoeker moet doen en het logo komt in de website zelf ook goed naar voren.

alhoewel, de subtitel is niet erg goed leesbaar.

 

Ik weet niet wat je doelgroep is en met welke kleuren/stijl zij zich associeren. Ik vind het in ieder geval wat erg donker aan doen.

 

Wat betreft de webwinkel, ik neem aan dat dit een webwinkel software pakket betreft? Ik zou trouwens ook nog die fade tussen pagina's weghalen. Het werkt waarschijnlijk niet op alle browsers en zo duurt het switchen tussen pagina's langer dan normaal.

 

oww oke.. leerzaam.. bedankt voor je tips... heb een beetje de stijl aangehouden van bekende modemerken. zal inderdaad even moeten kijken of het faden een probleem kan zijn in sommige browsers.

Link naar reactie

 

menu is onduidelijk (collection, shop & custom a) en prijzen (grijs op zwart) zijn onleesbaar. Verders prima, al is doom niet mijn stijl. ;)

 

Wanneer is het nou wel toegestaan om je site te laten keuren en wanneer nou niet dan?

Link naar reactie

Om niet al te erg off-topic te gaan eerst even een inhoudelijk reactie:

 

Als ik een maat gekozen heb en klik dan op het plaatje van de achterkant van een t-shirt dan is de keuze voor de maat ineens verdwenen. Dat is niet handig. Een aktie (klik op achterkant) hoort een duidelijk reactie te hebben (tonen van die achterkant) en niet allerlei bij-effecten (verdwijnen keuze voor de maat)

 

Als incidenteel iemand zijn website wil laten beoordelen door anderen is dat prima. Het is echter niet de bedoeling dat we weer een hele hausse van nieuwe inschrijvingen krijgen van mensen die alleen een sitecheck willen. Daar zijn andere websites voor.

 

"Als incidenteel" werkt niet. Het kan hier en dan krijg je (veel) vragen om het te doen of het kan niet. Google geeft op de trefwoorden "website beoordeling" HL als nummer 1 hit. Volgens mij krijg je met zo'n houding nu weer een golf van sitechecks, moet je als moderator het af gaan kappen, na wat rust laat je het weer toe en begint de cyclus opnieuw.

 

Een specifieke vraagsteller als optimaliseren van website van band of stagnatie bezoekers website vind ik best kunnen. Redelijk specifieke vragen.

 

Vragen in de categoriën: kijk mij nou eens, wat is er mis met mijn site of zoals in dit geval 'ik vond onder het stof dit stukje hobby-werk, laat ik dat eens op HL posten' absoluut niet.

 

Maar blijft lastig modereren dit soort dingen...

Link naar reactie

Mmh! Hou wel van zwart. Dit doet me denken aan bekende italiaanse mode sites met een uniek collectie. Fris een vrolijk gaat meestal toch snel naar Hema, Bijenkorf ...etc.

 

Welke producten verkocht worden en je doelgroep moeten de sfeer van je site bepalen.

 

Wat ik niet goed vind is je logo. Omdat sommige letters "versierd" zijn is de kerning er tussen belabberd. Niet dat het gelijk moet zijn maar voor het oog iets meer een geheel word.

Tip: Maak de laatste A net zo groot als je begin letter ( V ), en zorg dat de letters daartussen iets meer een geheel vormen.

Ook de motto eronder moet kleiner. Nooit breder dan je logo. Zie het als een platform of ondersteuning waarop je je logo op zet.

 

By the way, 1 keer fade is genoeg... daarna wordt het irritant.

 

Succes

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 258 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.