Jump to content
robbertvans
Verberg

aftrek computer

vraag

Hallo,

Ik ben sinds gisteer begonnen met mijn eigen bedrijf!!!!

Is het mogelijk om een computer die ik 1 maand eerder gekocht heb, kan opgeven voor aftrek?

Het is ook echt een werk computer voor zakelijk gebruik.

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • Rate this answer

Als je echt aannemelijk kan maken dat de computer voor de onderneming wordt gebruikt, kun je deze natuurlijk opvoeren. De BTW over deze post is niet aftrekbaar, want de bijbehorende factuur is niet uitgereikt aan de onderneming, maar aan jou als prive persoon. Indien het om een groot bedrag gaat, kun je eventueel nog vragen of er een nieuwe factuur uitgereikt kan worden (let dan wel op de datum).

Succes en gefeliciteerd!

http://www.smart-visie.nl : Voor een heldere kijk op uw praktijk.

• 0
  • Rate this answer

Robbert,

Allereerst gefeliciteerd! Ik onderneem al heel wat jaartjes en kan eigenlijk niets leukers bedenken. Zelfs de mindere periodes geven je nog genoeg ruimte om te werken aan je droom. Succes!

Wat ga je doen?

Als je ooit behoefte hebt om eens te sparren ben ik er voor je als je dat wilt.

Pim de bruijn

Pim de Bruijn

Serieel ondernemer (o.a. oprichter OFFICE CENTRE = Staples).

Ruime internationale ervaring. Kennis op de gebieden internationalisatie (149 landen), marketing, importeurs, sales, logistiek, productie. Snelle groei managen en veel publieke en semi-publieke ervaring naast bedrijfsleven.

• 0
  • Rate this answer

Beste Pim

Erg leuk dat je zoveel enthousiamse hier aan de dag legt voor de nieuwe onderneming van Robbert.

Het is echter niet de bedoeling dat je hier je eigen business komt pluggen in de discussies.

Zie forumregelnummer 5.

Als je voordat je gaat posten even de regels leest is en blijft iedereen blij...

5. Begrijpelijk dat je mensen naar jouw bedrijf of website wilt krijgen, maar ….. reclame plaatsen is niet toegestaan. Sterker nog het wordt vaak als onbeschoft beschouwd!

Je mag in je avatar wel je bedrijfslogo gebruiken en in je je signature melding maken van je website. Dit kun je aanpassen in je profiel (te vinden in ‘mijn account’ in het menu bovenin). Verder kun je, indien je een actief lid bent van Higherlevel.nl, je bedrijfsprofiel toelichten in WieWatWaar

• 0
  • Rate this answer

Beste Nico,

Helemaal mee eens, maar dit was niet bedoeld als reclame maar slechts een steuntje in de rug. Zie te vaak starters die het niet redden omdat ze teveel alleen moeten aan modderen. Ik bied ze gratis (ja echt dat bestaat) steun aan en zie wel waar het in de toekomst naar toe groeit.

Wel erg goed dat je zo allert bent.

Groet,

Pim

Beste Pim

Erg leuk dat je zoveel enthousiamse hier aan de dag legt voor de nieuwe onderneming van Robbert.

Het is echter niet de bedoeling dat je hier je eigen business komt pluggen in de discussies.

Zie forumregelnummer 5.

Als je voordat je gaat posten even de regels leest is en blijft iedereen blij...

5. Begrijpelijk dat je mensen naar jouw bedrijf of website wilt krijgen, maar ….. reclame plaatsen is niet toegestaan. Sterker nog het wordt vaak als onbeschoft beschouwd!

Je mag in je avatar wel je bedrijfslogo gebruiken en in je je signature melding maken van je website. Dit kun je aanpassen in je profiel (te vinden in ‘mijn account’ in het menu bovenin). Verder kun je, indien je een actief lid bent van Higherlevel.nl, je bedrijfsprofiel toelichten in WieWatWaar

Pim de Bruijn

Serieel ondernemer (o.a. oprichter OFFICE CENTRE = Staples).

Ruime internationale ervaring. Kennis op de gebieden internationalisatie (149 landen), marketing, importeurs, sales, logistiek, productie. Snelle groei managen en veel publieke en semi-publieke ervaring naast bedrijfsleven.

• 0
  • Rate this answer

Reclame is vooral in de ondernemerswereld zowel gratis als tegen beloning. Reclame blijft reclame.

Maar wel fijn om te horen dat je mensen ook graag sociaal (gratis) bijstaat.

Beste Nico,

Helemaal mee eens, maar dit was niet bedoeld als reclame maar slechts een steuntje in de rug. Zie te vaak starters die het niet redden omdat ze teveel alleen moeten aan modderen. Ik bied ze gratis (ja echt dat bestaat) steun aan en zie wel waar het in de toekomst naar toe groeit.

Wel erg goed dat je zo allert bent.

Groet,

Pim

Beste Pim

Zie forumregelnummer 5.