Volgens Van Dale is netwerken dus weinig meer dan je eigen carrière vooruithelpen... zelf denk ik daar nogal anders over, en er zijn er meer die dat doen.
Op NETWERKEN.BLOGSPOT.COM roept Martijn Aslander op om je nieuwe definitie toe te voegen aan de post en om Van Dale aan te schrijven met een verzoek de definitie aan te passen. Leuk initiatief :-) Ik ga nog even op mijn definitie broeden en ben benieuwd naar die van jullie...
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Annedien Hoen
Annedien Hoen
Volgens Van Dale is netwerken dus weinig meer dan je eigen carrière vooruithelpen... zelf denk ik daar nogal anders over, en er zijn er meer die dat doen.
Op NETWERKEN.BLOGSPOT.COM roept Martijn Aslander op om je nieuwe definitie toe te voegen aan de post en om Van Dale aan te schrijven met een verzoek de definitie aan te passen. Leuk initiatief :-) Ik ga nog even op mijn definitie broeden en ben benieuwd naar die van jullie...
Inmiddels heeft Sanne Roemen er ook over geblogd trouwens...het houdt de gemoederen wel bezig !
8)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/11951-van-dale-definitie-netwerken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag